کتاب الکترونیکی

1879 بازی RPG همراه استاد

1879 RPG Game Master's Companion

دانلود کتاب 1879 RPG Game Master’s Companion (به فارسی: 1879 بازی RPG همراه استاد)


اطلاعات کتاب 1879 بازی RPG همراه استاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: FASA

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 258

حجم فایل: 12.33 مگابایت

توضیحات کتاب 1879 بازی RPG همراه استاد

امپراتوری بریتانیا که به‌دلیل انجام آزمایش‌های Weird Science به طور ناگهانی با یک پورتال بین‌بعدی مواجه شد، دنیای جدیدی به نام Gruv را کشف کرد که سرشار از منابع و زمینی است که باید مورد بهره‌برداری قرار گیرد. با این حال، در این فرآیند، آنها با سر به سامسوت، نوادگان بابلی‌های باستانی که بیش از سه هزار سال در آنجا زندگی می‌کنند، رفته‌اند. اکنون قدرت امپراتوری با علم عجیب سامسوت درگیر شده است. سوریدها، نژاد خزنده بومی دنیای جدید، با هر دو امپراتوری برای حفظ سرزمین های اجدادی خود رقابت می کنند. چه کسی Gruv را کنترل خواهد کرد؟

در همین حال، ابتدا در لندن و سپس در سراسر جهان، جادو بازگشته است. در برخی موارد، انسان ها تغییر کرده اند و به الف، کوتوله، اسنارک و ترول تبدیل شده اند. در برخی دیگر، جادوها، کاهنان و شمن ها قدرت های هیبت انگیزی به دست آورده اند. دانشمندان عجیب و غریب وسایلی غیرقابل توضیح می سازند. جهش های تکنولوژیک به جلو موتورهای میکروبخار بریتانیایی، کشتی های هوایی گیفارد کنفدراسیون و تفنگ های آذرخش پروس را به ما داده است و هر روز اختراعات جدیدی در حال تغییر جهان ظاهر می شوند. طفره‌روها در سایه جسارت می‌کنند و کاری را انجام می‌دهند که شرکت‌های معتبر باید بتوانند آن را انکار کنند.

بریتانیایی ها عنوان حفره خرگوش و دسترسی آن به گروو را دارند، اما کشورهای دیگر تحت فشار قرار گرفته اند، و از شانس آنها در ثروتمندی های دنیای جدید محروم نخواهند شد. دسیسه! اکتشاف! حشرات غول پیکر! زامبی های باتری دار! جنگ در دنیای جدید و تهدید آن در دنیای قدیم! این همه به کجا ختم خواهد شد؟ این با شماست که تصمیم می گیرید!

1879 Game Master’s Companion بر ساخت جهانی راهنمای Game Master گسترش می‌یابد و چالش‌های جدیدی را برای بازیکنان شما و امکانات جدیدی برای گرفتن داستان شما ارائه می‌کند. اطلاعات اضافی در مورد وسایل نقلیه ارائه شده است، از جمله چندین مورد جدید که از حمل و نقل ساده تا همه ابزارهای جدید جنگ را شامل می شود. انجمن‌های مخفی اضافی به تفصیل شرح داده شده‌اند و به بازیکنان شما دوستان و دشمنان جدید و احتمالاً گروه‌های جدیدی را می‌دهند که ممکن است بخواهند در آن شرکت کنند. عصر ویکتوریا از نظر سلامتی چندان خوشایند نیست و جزئیات بیشتر در این مورد ارائه شده است. برخی از شرایط بد که برای زمان بخشی از زندگی روزمره است. اگر برخوردهای تازه‌ای برای پرتاب کردن به بازیکنانتان تمام شده است، این کتاب شامل روش‌هایی برای ایجاد موجودات جدید و همچنین تعداد زیادی موجودات جدید آماده است. اگر می خواهید چالش را به سطح بعدی بیاورید، ارواح جدید و حتی اژدها با جزئیات ارائه می شوند. در نهایت، این کتاب یک خط زمانی گسترده از رویدادهای منتهی به زمان حال در بازی را ارائه می دهد. با مجموعه ای از پیچ و تاب های بعدی برای حرکت و موانعی که باید بر آنها غلبه کنید، حتی بیشتر در دنیای 1879 کاوش کنید!


The British Empire, suddenly finding itself with an interdimensional portal due to a Weird Science experiment gone awry, has discovered a new world, the Gruv, chock-full of resources and land to be exploited. In the process, though, they’ve run headlong into the Samsut, descendants of ancient Babylonians who’ve been living there for over three thousand years. Now the might of the Empire clashes with the weird science of the Samsut. The Saurids, a reptilian race native to the new world, contest with both empires to retain their ancestral lands. Who will control the Gruv?

Meanwhile, first in London and then around the world, magic has returned. In some cases, humans have changed, becoming elves, dwarves, snarks, and trolls. In others, mages, priests and shamans have gained awe-inspiring powers. Weird Scientists build unexplainable devices. Technological leaps forward have given us British microsteam engines, Confederate Giffard airships, and Prussian lightning guns, with new world-changing inventions appearing every day. Dodgers skulk in the shadows, doing what reputable firms need to be able to deny.

The British hold title to the Rabbit Hole and its access to the Gruv, but other nations have brought pressure to bear, and will not be denied their chance at the riches of the new world. Intrigue! Exploration! Giant insects! Battery-powered zombies! War in the New World and the threat of it in the Old! Where will all this end? That’s for you to decide!

The 1879 Game Master’s Companion expands upon world building of the Game Master’s guide, providing new challenges to give your players and new possibilities to take your story. Additional information on vehicles has been provided, including several new ones that range from simple transportation to all new tools of war. Additional Secret Societies are detailed, giving potential new friends and foes for your players to encounter, and possibly new groups they may wish to take part in. The Victorian era is not a kind one when it comes to health, and further details are provided on some of the nasty circumstances that for the time are part of every day life. If you’ve run out of fresh encounters to throw at your players, the book includes methods of creating new creatures, as well as an abundance of ready made new ones. If you need to bring the challenge up to the next level, new spirits and even dragons are detailed. Finally, the book provides an extensive time line of events leading up to the present time within the game. Get ready to delve even deeper into the world of 1879 with the next set of twists to navigate and obstacles to overcome!

دانلود کتاب «1879 بازی RPG همراه استاد»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید