دانلود کتاب 13th Age: Core Book (به فارسی: عصر سیزدهم: کتاب اصلی) نوشته شده توسط «Pelgrane Press»
اطلاعات کتاب عصر سیزدهم: کتاب اصلی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Pelgrane Press
نویسنده: Pelgrane Press
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 322
حجم فایل: 25.07 مگابایت
کد کتاب: 190898340X , 9781908983404
توضیحات کتاب عصر سیزدهم: کتاب اصلی
13th Age بهترین بخشهای بازیهای فانتزی سنتی d20-rolling را با قوانین جدید متمرکز بر داستان ترکیب میکند، که به گونهای طراحی شده است که بتوانید بازیهایی را که بیشتر دوست دارید با گروه خود اجرا کنید. ساخته شده توسط Rob Heinsoo و Jonathan Tweet، 13th Age تمام ابزارهایی را که برای ساختن شخصیتهای منحصربهفرد نیاز دارید در اختیار شما میگذارد که بلافاصله به روشهای مهمی در محیط جاسازی میشوند. به سرعت ماجراجویی هایی را بر اساس پیشینه و اهداف رایانه های شخصی آماده کنید. هیولاهای خود را بسازید. نبردهای هیجان انگیز؛ و روی چیزهایی که همیشه جالب و سرگرم کننده در مورد بازی های ماجراجویی فانتزی بوده تمرکز کنید:
• روابط نمادها و One Unique Things امکانات داستان سرایی هیجان انگیزی را ارائه می دهند
• پسزمینهها یک سیستم مهارتی ساده و انعطافپذیر را ارائه میدهند که از تاریخچه شخصی شخصیتها استخراج شده است
• تاس تشدید، نبرد سرگرم کننده و سریع d20 را فعال می کند.
• خرسهای جغد برای تغذیه بچههای خود، اندام رایانه شخصی را جدا میکنند.
حدود سیزدهمین دوره
در سیزدهمین عصر جهان، ماجراجویان به دنبال ثروت خود در امپراتوری اژدها میگردند، در حالی که افراد قدرتمندی که به نام نمادها شناخته میشوند، اهدافی را دنبال میکنند که ممکن است امپراتوری را از هرج و مرج حفظ کند یا آن را به لبهها بفرستد.
بازیکنان تصمیم میگیرند که شخصیتهایشان با کدام نمادها متحد شوند و با کدام یک مخالفت کنند. این روابط، همراه با تاریخچه شخصی و ویژگی منحصر به فردی که در طول خلق شخصیت انتخاب شده است، به تعیین جایگاه یک ماجراجو در دنیای عصر سیزدهم کمک می کند و زمینه ساز داستان های حماسی است که از طریق بازی ظاهر می شوند.
همچنین قوانین جدید سرگرم کننده ای برای ضربه زدن به اورک ها و تبدیل آنها به زمین وجود دارد.
«هدف ما با سیزدهمین Age این است که با ایجاد یک بازی با روح بیشتر و جزئیات فنی کمتر، سبک بازیهای قدیمی را بازیابی کنیم. … عصر سیزدهم، کمپین گروه بازی را در مرکز توجه قرار میدهد، با مجموعهای از قوانین که میتوانید بر اساس نوع بازیای که میخواهید بازی کنید، انتخاب کنید. مکانیکها از بازیهای کلاسیک و همچنین بازیهای جدیدتر مبتنی بر داستان استفاده میکنند.» – جاناتان توییت، یکی از طراحان
• Icon relationships and One Unique Things offer exciting storytelling possibilities
• Backgrounds provide a simple, flexible skill system drawn from characters’ personal histories
• Escalation dice enable fun, fast-moving d20 combat.
• Owlbears will rip PC’s limbs off to feed their young.
About 13th Age
In the 13th Age of the world, adventurers seek their fortunes in the Dragon Empire while powerful individuals known as Icons pursue goals that may preserve the empire from chaos, or send it over the edge.
Players decide which Icons their characters ally with, and which ones they oppose. These relationships, along with a personal history and a unique trait chosen during character creation, help define an adventurer’s place in the world of 13th Age and lay the groundwork for epic stories that emerge through play.
There are also fun new rules for hitting orcs and making them go splat.
“Our goal with 13th Age is to recapture the free-wheeling style of old-school gaming by creating a game with more soul and fewer technical details. …13th Age makes the play group’s campaign the center of attention, with a toolkit of rules that you can pick and choose from based on the kind of game you want to play. The mechanics draw from classic games as well as newer, story-based games.” – Jonathan Tweet, co-designer
دانلود کتاب «عصر سیزدهم: کتاب اصلی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.