دانلود کتاب 101 Ways to Really Satisfy Your Customers: How to Keep Your Customers and Attract New Ones (به فارسی: 101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید) نوشته شده توسط «Andrew Griffiths»
اطلاعات کتاب 101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید
موضوع اصلی: تحصیلات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Allen & Unwin
نویسنده: Andrew Griffiths
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 255
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 9781741750089 , 1741750083
توضیحات کتاب 101 روش برای جلب رضایت واقعی مشتریان: چگونه مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید
این کتاب ایده های واقعا خوبی دارد. اما لازم به ذکر است که این کتاب برای مشاغلی طراحی شده است که پرسنل استخدام می کنند. بهعنوان یک کسبوکار تکنفره، ایدههای زیادی وجود داشت که نمیتوانستم از آنها استفاده کنم – مانند اینکه به کارکنان خود بگویید چگونه به مشتریان نزدیک شوند، دریافت بازخورد از کارکنان، تماشای کارکنان در حالی که با مشتریان سروکار دارند و غیره.
متوجه شدم که صفحاتی را رد می کنم تا به ایده بعدی برسم که در شرایط من قابل اجرا بود.
اگر پرسنل استخدام نکنید ممکن است در این کتاب کمی ناامید شوید زیرا نکات زیادی دارد که نمی توانید از آنها استفاده کنید. اگر پرسنل استخدام می کنید – احتمالاً این کتاب را دوست خواهید داشت زیرا می توانید از همه آنها استفاده کنید.
I found myself skipping over pages to get to the next idea that was applicable to my situation.
If you don’t employ staff you may be a little disappointed in this book as it has many tips you can’t use. If you do employ staff – you’ll probably love this book as you’ll be able to use them all.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.