دانلود کتاب Why We Fought: America’s Wars in Film and History (به فارسی: چرا جنگیدیم: جنگ های آمریکا در فیلم و تاریخ) نوشته شده توسط «Peter C. Rollins – John E. O’Connor»
اطلاعات کتاب چرا جنگیدیم: جنگ های آمریکا در فیلم و تاریخ
موضوع اصلی: تاریخ
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: The University Press of Kentucky
نویسنده: Peter C. Rollins – John E. O’Connor
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 622
حجم کتاب: 7 مگابایت
کد کتاب: 9780813124933 , 9780813191911 , 081312493X , 0813191912 , 9780813172972
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب چرا جنگیدیم: جنگ های آمریکا در فیلم و تاریخ
فیلم مانند هیچ رسانه دیگری مخاطبان را به حرکت در می آورد. هم فیلمهای مستند و هم فیلمهای بلند بهویژه به دلیل تواناییشان در تأثیرگذاری بر بینندگان قابل توجه هستند. نویسنده پرفروش جیمز بردی خاطرنشان کرد که او پس از دیدن یک فیلم جان وین به تفنگداران دریایی پیوست تا در کره بجنگد، و نشان داد که چگونه یک فیلم سینمایی می تواند مسیر زندگی انسان را تغییر دهد – در این مورد، شروع کار یک مورخ بزرگ و رمان نویس در «چرا ما جنگیدیم: جنگهای آمریکا در فیلم و تاریخ»، پیتر سی رولینز و جان ای. اوکانر، ویراستاران، پیچیدگیهای فیلمهای جنگی را بررسی میکنند و راههایی را شرح میدهند که چنین تولیداتی تاریخ را تفسیر میکنند و ارزشها، سیاست و فرهنگ آمریکا را روشن میکنند. این جلد جامع بازنمایی هایی از جنگ در فیلم از انقلاب آمریکا در قرن هجدهم تا جنگ جهانی امروز علیه ترور را پوشش می دهد. مشارکتکنندگان فیلمهای رزمی نمادین مانند رژه بزرگ (1925)، همه آرام در جبهه غربی (1930)، از اینجا تا ابدیت (1953) و جوخه (1986) را بررسی میکنند و آنها را مصنوعات تاریخی میدانند. نویسندگان توضیح میدهند که چگونه فیلم درک فرهنگی ما از درگیریهای نظامی را شکل میدهد، و با تحلیل چگونگی ترسیم جنگ در برنامههای تلویزیونی، از طریق رسانههای خبری، و در متون داستانی و واقعی، توضیح میدهند. این کتاب با چندین مقاله به بررسی وقایع 11 سپتامبر 2001 و پیامدهای آن می پردازد، این کتاب به موقع با درگیری های نظامی کنونی کشور ارتباط دارد. جف چاون فیلمهای مستند بحثبرانگیز درباره جنگ عراق را بررسی میکند، در حالی که استیسی تاکاس جسیکا لینچ و مسائل جنسیتی آمریکایی را در جهان پس از 11 سپتامبر بررسی میکند، و جیمز کندریک پیامهای سیاسی و مفاهیم زیباییشناختی United 93 را بررسی میکند. از فیلمسازانی که درک ما را تغییر دادند. از تاریخچه آلامو، تا مجموعه محبوب کن برنز در مورد جنگ داخلی، تا استفاده از فیلم و رسانه در درک درگیری ویتنام، چرا ما جنگیدیم یک چشم انداز متعادل ارائه می دهد — یکی از ویراستاران کتاب یک افسر جنگی در تفنگداران دریایی ایالات متحده، دیگری یک فعال ضد جنگ – در مورد درگیری هایی که به سنگ محک تاریخ آمریکا تبدیل شده اند. همانطور که رابرت فاین، کهنهکار و محقق سینمای نیروی هوایی در پیشگفتار اشاره میکند، فیلمهای جنگی آمریکایی آینهای از گذشته یک ملت هستند و شواهد ملموسی از راههایی ارائه میدهند که میلیونها آمریکایی، مانند ژنرال مک آرتور، به «وظیفه، افتخار و کشور» اختصاص یافتهاند. چرا ما جنگیدیم شرح می دهد که چگونه برای بیش از نیم قرن، فیلم های جنگی آگاهی ملت ما را شکل داده اند.
Film moves audiences like no other medium; both documentaries and feature films are especially remarkable for their ability to influence viewers. Best-selling author James Brady remarked that he joined the Marines to fight in Korea after seeing a John Wayne film, demonstrating how a motion picture can change the course of a human life — in this case, launching the career of a major historian and novelist. In Why We Fought: America’s Wars in Film and History, editors Peter C. Rollins and John E. O’Connor explore the complexities of war films, describing the ways in which such productions interpret history and illuminate American values, politics, and culture. This comprehensive volume covers representations of war in film from the American Revolution in the 18th century to today’s global War on Terror. The contributors examine iconic battle films such as The Big Parade (1925), All Quiet on the Western Front (1930), From Here to Eternity (1953), and Platoon (1986), considering them as historical artifacts. The authors explain how film shapes our cultural understanding of military conflicts, analyzing how war is depicted on television programs, through news media outlets, and in fictional and factual texts. With several essays examining the events of September 11, 2001, and their aftermath, the book has a timely relevance concerning the country’s current military conflicts. Jeff Chown examines controversial documentary films about the Iraq War, while Stacy Takacs considers Jessica Lynch and American gender issues in a post-9/11 world, and James Kendrick explores the political messages and aesthetic implications of United 93. From filmmakers who reshaped our understanding of the history of the Alamo, to Ken Burns’s popular series on the Civil War, to the uses of film and media in understanding the Vietnam conflict, Why We Fought offers a balanced outlook — one of the book’s editors was a combat officer in the United States Marines, the other an antiwar activist — on the conflicts that have become touchstones of American history. As Air Force veteran and film scholar Robert Fyne notes in the foreword, American war films mirror a nation’s past and offer tangible evidence of the ways millions of Americans have become devoted, as was General MacArthur, to “Duty, honor, and country.” Why We Fought chronicles how, for more than half a century, war films have shaped our nation’s consciousness.
دانلود کتاب «چرا جنگیدیم: جنگ های آمریکا در فیلم و تاریخ»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.