داستان

جنوب برود

South of Broad

دانلود کتاب South of Broad (به فارسی: جنوب برود) نوشته شده توسط «Conroy – Pat»


اطلاعات کتاب جنوب برود

موضوع اصلی: داستان – داستان معاصر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Nan A. Talese

نویسنده: Conroy – Pat

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 528

حجم فایل: 2.14 مگابایت

کد کتاب: 0385532148 , 9780385532143

توضیحات کتاب جنوب برود

لئوپولد بلوم کینگ در خانواده ای بزرگ شده است که در اثر تراژدی از هم پاشیده و تحت الشعاع قرار گرفته اند. او که تنها و سرگردان است، به دنبال چیزی می گردد که بتواند او را حفظ کند و آن را در میان گروهی از بیرونی ها می یابد. این دوستان با زنده ماندن از ازدواج های شاد و پر دردسر، عشق های نافرجام و آرزوهای ناگفته، موفقیت های سخت به دست آمده و شکست های ویرانگر، و همچنین چارلستون، میراث تاریک کارولینای جنوبی از نژادپرستی و شکاف طبقاتی، تحمل خواهند کرد تا زمانی که یک آزمون نهایی آنها را مجبور به رویارویی با چیزی کند که هیچ کدام از آنها نیست. آنها آماده هستند.
 
در طول دو دهه پرتلاطم، 
South of Broad پت کانروی در بهترین حالت خود است: شاهکاری از یک نویسنده بزرگ آمریکایی که اشتیاق به زندگی و زبان هیچ حد و مرزی نمی شناسد.


Leopold Bloom King has been raised in a family shattered—and shadowed—by tragedy. Lonely and adrift, he searches for something to sustain him and finds it among a tightly knit group of outsiders. Surviving marriages happy and troubled, unrequited loves and unspoken longings, hard-won successes and devastating breakdowns, as well as Charleston, South Carolina’s dark legacy of racism and class divisions, these friends will endure until a final test forces them to face something none of them are prepared for.
 
Spanning two turbulent decades, 
South of Broad is Pat Conroy at his finest: a masterpiece from a great American writer whose passion for life and language knows no bounds.

دانلود کتاب «جنوب برود»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید