دانلود کتاب Early Experience, the Brain, and Consciousness: An Historical and Interdisciplinary Synthesis (به فارسی: تجربه اولیه، مغز و آگاهی: یک سنتز تاریخی و میان رشته ای) نوشته شده توسط «Thomas C. Dalton»
اطلاعات کتاب تجربه اولیه، مغز و آگاهی: یک سنتز تاریخی و میان رشته ای
موضوع اصلی: تاریخ
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Psychology Press
نویسنده: Thomas C. Dalton
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 280
حجم کتاب: 2 مگابایت
کد کتاب: 0805840850
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تجربه اولیه، مغز و آگاهی: یک سنتز تاریخی و میان رشته ای
این کتاب جدید به بررسی رابطه متقابل بین علوم اعصاب و علوم رشدی می پردازد تا به ما کمک کند درک کنیم که چگونه کودکان در ظرفیت خود برای بهره مندی از تجربیات حرکتی و شناختی اولیه خود تفاوت دارند. با انجام این کار، به ما کمک می کند تا درک کنیم که چگونه تجربه بر رشد مغز و ظرفیت یادگیری کودک تأثیر می گذارد. در این کتاب میان رشتهای، نویسندگان مهمترین یافتههای پژوهشی و رویدادهای علمی تاریخی مرتبط با تجربه اولیه، مغز و آگاهی را مرور میکنند. نویسندگان دالتون و برگن نظریه جدیدی را برای کمک به نشان دادن نقش های حیاتی توجه و حافظه در رشد حرکتی و ادراکی پیشنهاد می کنند. هدف این است که به خوانندگان کمک کنیم تا تفاوتهای بین نحوه پردازش اطلاعات افراد با مغزهای عادی و ناکارآمد و چگونگی تأثیر آن بر توانایی آنها برای یادگیری از تجربه را بهتر درک کنند. تجربه اولیه، مغز و آگاهی با بررسی انتقادی در مورد اینکه چرا رشد حرکتی و ادراکی باید بهعنوان پدیدههای مرتبط با یکدیگر درک شود، آغاز میشود. سپس نویسندگان نظریه جدید خود را معرفی میکنند که استدلال میکند که رشد عصبی فرآیندی نوظهور است که نوزادان را قادر میسازد تا به چالش یکپارچهسازی عملکردهای حرکتی و شناختی پیچیده پاسخ دهند. فصلهای بعدی تحقیقاتی را بررسی میکنند که نشان میدهد توالی وقایع قبل و بعد از تولد پیامدهای عصبی روانشناختی متفاوتی را نشان میدهد. سپس نویسندگان نشان میدهند که چگونه اکتساب و استفاده اولیه از زبان با همان اصولی مطابقت دارد که در ساخت مهارتهای حرکتی دخیل هستند. این دیدگاه ادراک و شناخت را به عنوان اشکال پیچیده ارتباط و حافظه می بیند که ریشه در اشکال پیش کلامی طبقه بندی دارد. این کتاب با مروری بر استراتژیهایی به پایان میرسد که به کودکان خردسال کمک میکند تا از مسیرهای چندگانه بازیابی مغز برای یادگیری کارآمدتر بهرهبرداری کنند. نویسندگان امیدوارند که این نظریه جدید بتواند برای درک اینکه چرا کودکان مبتلا به اختلالات مغزی در رسیدن به آستانه کنترل آگاهانه برای بهره مندی از تجربیات یادگیری خود شکست می خورند، استفاده شود. برای محققان و دانشجویان پیشرفته در روانشناسی رشد و تربیت، روانشناسی عصبی و زیست شناسی، علوم اعصاب شناختی، و اطفال علاقه مند به تأثیر فرآیندهای رشد مبتنی بر تجربی بر ظهور ذهن و آگاهی در نظر گرفته شده است.
دانلود کتاب «تجربه اولیه، مغز و آگاهی: یک سنتز تاریخی و میان رشته ای»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.