داستان

تجربه اولیه، مغز و آگاهی: یک سنتز تاریخی و میان رشته ای

Early Experience, the Brain, and Consciousness: An Historical and Interdisciplinary Synthesis

دانلود کتاب Early Experience, the Brain, and Consciousness: An Historical and Interdisciplinary Synthesis (به فارسی: تجربه اولیه، مغز و آگاهی: یک سنتز تاریخی و میان رشته ای) نوشته شده توسط «Thomas C. Dalton»


اطلاعات کتاب تجربه اولیه، مغز و آگاهی: یک سنتز تاریخی و میان رشته ای

موضوع اصلی: تاریخ

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Psychology Press

نویسنده: Thomas C. Dalton

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2007

تعداد صفحه: 280

حجم کتاب: 2 مگابایت

کد کتاب: 0805840850

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب تجربه اولیه، مغز و آگاهی: یک سنتز تاریخی و میان رشته ای

این کتاب جدید به بررسی رابطه متقابل بین علوم اعصاب و علوم رشدی می پردازد تا به ما کمک کند درک کنیم که چگونه کودکان در ظرفیت خود برای بهره مندی از تجربیات حرکتی و شناختی اولیه خود تفاوت دارند. با انجام این کار، به ما کمک می کند تا درک کنیم که چگونه تجربه بر رشد مغز و ظرفیت یادگیری کودک تأثیر می گذارد. در این کتاب میان رشته‌ای، نویسندگان مهم‌ترین یافته‌های پژوهشی و رویدادهای علمی تاریخی مرتبط با تجربه اولیه، مغز و آگاهی را مرور می‌کنند. نویسندگان دالتون و برگن نظریه جدیدی را برای کمک به نشان دادن نقش های حیاتی توجه و حافظه در رشد حرکتی و ادراکی پیشنهاد می کنند. هدف این است که به خوانندگان کمک کنیم تا تفاوت‌های بین نحوه پردازش اطلاعات افراد با مغزهای عادی و ناکارآمد و چگونگی تأثیر آن بر توانایی آنها برای یادگیری از تجربه را بهتر درک کنند. تجربه اولیه، مغز و آگاهی با بررسی انتقادی در مورد اینکه چرا رشد حرکتی و ادراکی باید به‌عنوان پدیده‌های مرتبط با یکدیگر درک شود، آغاز می‌شود. سپس نویسندگان نظریه جدید خود را معرفی می‌کنند که استدلال می‌کند که رشد عصبی فرآیندی نوظهور است که نوزادان را قادر می‌سازد تا به چالش یکپارچه‌سازی عملکردهای حرکتی و شناختی پیچیده پاسخ دهند. فصل‌های بعدی تحقیقاتی را بررسی می‌کنند که نشان می‌دهد توالی وقایع قبل و بعد از تولد پیامدهای عصبی روان‌شناختی متفاوتی را نشان می‌دهد. سپس نویسندگان نشان می‌دهند که چگونه اکتساب و استفاده اولیه از زبان با همان اصولی مطابقت دارد که در ساخت مهارت‌های حرکتی دخیل هستند. این دیدگاه ادراک و شناخت را به عنوان اشکال پیچیده ارتباط و حافظه می بیند که ریشه در اشکال پیش کلامی طبقه بندی دارد. این کتاب با مروری بر استراتژی‌هایی به پایان می‌رسد که به کودکان خردسال کمک می‌کند تا از مسیرهای چندگانه بازیابی مغز برای یادگیری کارآمدتر بهره‌برداری کنند. نویسندگان امیدوارند که این نظریه جدید بتواند برای درک اینکه چرا کودکان مبتلا به اختلالات مغزی در رسیدن به آستانه کنترل آگاهانه برای بهره مندی از تجربیات یادگیری خود شکست می خورند، استفاده شود. برای محققان و دانشجویان پیشرفته در روانشناسی رشد و تربیت، روانشناسی عصبی و زیست شناسی، علوم اعصاب شناختی، و اطفال علاقه مند به تأثیر فرآیندهای رشد مبتنی بر تجربی بر ظهور ذهن و آگاهی در نظر گرفته شده است.


This new book examines the interrelationship between neuroscience and developmental science to help us understand how children differ in their capacity to benefit from their early motor and cognitive experiences. In so doing, it helps us better understand how experience affects brain growth and a child’s capacity to learn. In this interdisciplinary book, the authors review the most significant research findings and historical scientific events related to early experience, the brain, and consciousness. Authors Dalton and Bergenn propose a new theory to help demonstrate the crucial roles of attention and memory in motor and perceptual development. The goal is to help readers better understand the differences between how individuals with normal and dysfunctional brains process information and how this impacts their ability to learn from experience. Early Experience, the Brain, and Consciousness opens with a critical examination of why motor and perceptual development should be understood as interrelated phenomena. The authors then introduce their new theory that argues that neurodevelopment is an emergent process that enables infants to respond to the challenge of integrating complex motor and cognitive functions. Subsequent chapters examine the research that suggests that the sequence of events before and after birth account for divergent neuropsychological outcomes. The authors then demonstrate how the acquisition and early use of language conform to the same principles as those involved in the construction of motor skills. This perspective views perception and cognition as complex forms of communication and memory, rooted in preverbal forms of categorization. The book concludes with a review of strategies to help young children exploit the brain’s multiple pathways of retrieval for more efficient learning. The authors’ hope is that this new theory can be used to understand why children with brain disorders fail to attain the threshold of conscious control to benefit from their learning experiences. Intended for researchers and advanced students in developmental and educational psychology, neuro- psychology and biology, cognitive neuroscience, and pediatrics interested in the effect of experientially-based developmental processes on the emergence of mind and consciousness.

دانلود کتاب «تجربه اولیه، مغز و آگاهی: یک سنتز تاریخی و میان رشته ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.