دانلود کتاب Adaptive Marketing: Leveraging Real-Time Data to Become a More Competitive and Successful Company (به فارسی: بازاریابی تطبیقی: استفاده از داده های زمان واقعی برای تبدیل شدن به یک شرکت رقابتی تر و موفق تر) نوشته شده توسط «Norm Johnston (auth.)»
اطلاعات کتاب بازاریابی تطبیقی: استفاده از داده های زمان واقعی برای تبدیل شدن به یک شرکت رقابتی تر و موفق تر
موضوع اصلی: داستان
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Palgrave Macmillan US
نویسنده: Norm Johnston (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 232
حجم فایل: 4.39 مگابایت
کد کتاب: 1349552917 , 9781349552917
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)