دانلود کتاب Data Structures for Game Programming (به فارسی: ساختارهای داده برای برنامه نویسی بازی) نوشته شده توسط «Ron Penton»
اطلاعات کتاب ساختارهای داده برای برنامه نویسی بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Premier Press
نویسنده: Ron Penton
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 978
حجم فایل: 19.61 مگابایت
کد کتاب: 1931841942 , 9781931841948
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ساختارهای داده برای برنامه نویسی بازی
برنامه نویسان بازی، تنها کتابی در مورد ساختارهای داده که مخصوص شما نوشته شده است را بررسی کنید! این کتاب که به زبان ساده توصیف شده است، تمام ساختارهای داده ضروری را که در برنامهنویسی بازیهای ویدیویی استفاده میشوند، توضیح میدهد. همچنین برخی از ساختارهای داده پیشرفته تر و تخصصی تر را نیز بررسی می کند. ساختارهای داده برای برنامه نویسان بازی به زبان C++ نوشته شده است و هر گونه مهارت خاصی که برای درک کتاب لازم است در آن توضیح داده خواهد شد. این سیدی شامل کد منبع کتاب، نسخههای نمایشی کامپایل شده منبع، کدهای نمایشی گرافیکی، به علاوه ابزارهایی مانند Visual C++ 5، SDL، STLPort، Paint Shop Pro، و یک پرایمر SDL توسط Ernest Pazera خواهد بود.
دانلود کتاب «ساختارهای داده برای برنامه نویسی بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.