داستان

Wampum: چگونه قبایل هندی، مافیا و یک کنگره بی توجه، بازی هندی را اختراع کردند و یک امپراتوری قمار 28 میلیارد دلاری ایجاد کردند

Wampum: How Indian Tribes, the Mafia, and an Inattentive Congress Invented Indian Gaming and Created a $28 Billion Gambling Empire

دانلود کتاب Wampum: How Indian Tribes, the Mafia, and an Inattentive Congress Invented Indian Gaming and Created a $28 Billion Gambling Empire (به فارسی: Wampum: چگونه قبایل هندی، مافیا و یک کنگره بی توجه، بازی هندی را اختراع کردند و یک امپراتوری قمار 28 میلیارد دلاری ایجاد کردند) نوشته شده توسط «Donald Craig Mitchell»


اطلاعات کتاب Wampum: چگونه قبایل هندی، مافیا و یک کنگره بی توجه، بازی هندی را اختراع کردند و یک امپراتوری قمار 28 میلیارد دلاری ایجاد کردند

موضوع اصلی: داستان – طنز

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The Overlook Press

نویسنده: Donald Craig Mitchell

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2016

تعداد صفحه: 392

حجم فایل: 3.76 مگابایت

کد کتاب: 1468309935 , 9781468309935

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب Wampum: چگونه قبایل هندی، مافیا و یک کنگره بی توجه، بازی هندی را اختراع کردند و یک امپراتوری قمار 28 میلیارد دلاری ایجاد کردند

داستان ناگفته‌ای از کازینوهای سرخپوستان در آمریکا

در سال 2015، 239 قبیله هندی 478 کازینو، سالن‌های بینگو و سایر امکانات قمار را در رزرواسیون هند در 28 ایالت اداره کردند. 28.5 میلیارد دلار درآمد ناخالص بازی کسب کرد. چگونه قمار هندی به چنین ابزاری پرسود و معمولی در چشم انداز آمریکا تبدیل شد؟ در Wampum، دونالد کریگ میچل داستانی را تعریف می کند که قبلاً هرگز گفته نشده است.

در سال 1979، مافیا اولین سالن بینگو هندی پرمخاطب کشور را در رزرواسیون Seminole در فلوریدا افتتاح کرد. نه سال بعد، قبایل هندی سالن های بینگو را در 23 ایالت رزرو کردند. کنگره قانون تنظیم بازی هند را تصویب کرد تا قمار در مورد رزروها را تحت نظارت دولت فدرال و ایالت هایی که رزرو در آنها قرار دارد، قرار دهد. اما، در حالی که اعضای کنگره که به این لایحه رای دادند، قصد انجام آن را نداشتند، این قانون تبدیل سالن‌های یکنوع بازی شبیه لوتو هندی را به آنچه امروز هستند تسهیل کرد – کازینوهایی به سبک لاس وگاس که طبقات بازی آنها بیش از 352000 اسلات ویدیویی دارد. و دیگر ماشین‌های بازی.

در کاپیتول هیل، دونالد کریگ میچل یک متخصص شناخته‌شده در زمینه قوانین و تاریخ هند است و تنها محققی است که به سوابق کمیته‌هایی که اعضا و کارکنان آن لوایح را نوشته‌اند دسترسی اولیه داشته است. که به قانون تنظیم بازی هند تبدیل شد. در Wampum، او اولین نگاه جامع به نیروهای کنگره و داخل دفتر امور هند که صنعت بازی هند را ایجاد کرده اند به خوانندگان ارائه می دهد.

با 9 عکس رنگی و 9 عکس سیاه و سفید


The never-before-told story of Indian Casinos in America

In 2015, 239 Indian tribes operated 478 casinos, high-stakes bingo halls, and other gambling facilities on Indian reservations in 28 states that collectively earned $28.5 billion in gross gaming revenue. How did Indian gambling become such a lucrative and commonplace fixture of the American landscape? In Wampum, Donald Craig Mitchell tells the never-before-told story.

In 1979, the Mafia opened the nation’s first high-stakes Indian bingo hall on the Seminole reservation in Florida. Nine years later, Indian tribes were operating bingo halls on reservations in 23 states. Congress enacted the Indian Gaming Regulatory Act to subject gambling on reservations to regulation by the federal government and the states in which the reservations were located. But, while members of Congress who voted for the bill didn’t intend for it to do so, the act facilitated the transformation of Indian bingo halls into what they are today―Las Vegas-style casinos whose gaming floors contain more than 352,000 video slot and other gaming machines.

On Capitol Hill, Donald Craig Mitchell is a recognized expert on Indian law and history, and the only researcher who had early access to the records of the committees whose members and staff wrote the bills that became the Indian Gaming Regulatory Act. In Wampum, he offers readers the first comprehensive look at the forces in Congress and inside the Bureau of Indian Affairs that have created the Indian gaming industry.

With 9 color and 9 black and white photographs

دانلود کتاب «Wampum: چگونه قبایل هندی، مافیا و یک کنگره بی توجه، بازی هندی را اختراع کردند و یک امپراتوری قمار 28 میلیارد دلاری ایجاد کردند»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید