داستان

میوز پیچ خورده: نوازندگان و موسیقی آنها در رایش سوم

The Twisted Muse: Musicians and Their Music in the Third Reich

دانلود کتاب The Twisted Muse: Musicians and Their Music in the Third Reich (به فارسی: میوز پیچ خورده: نوازندگان و موسیقی آنها در رایش سوم) نوشته شده توسط «Michael H. Kater»


اطلاعات کتاب میوز پیچ خورده: نوازندگان و موسیقی آنها در رایش سوم

موضوع اصلی: تاریخ

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press, USA

نویسنده: Michael H. Kater

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1999

تعداد صفحه: 344

حجم کتاب: 24 مگابایت

کد کتاب: 9780195132427 , 0195132424

توضیحات کتاب میوز پیچ خورده: نوازندگان و موسیقی آنها در رایش سوم

آیا موسیقی از سیاست حذف شده است؟ موسیقی و نوازندگان را به چه هدفی می‌توان در نظر گرفت، خیر یا شرور؟ به طور خلاصه، وقتی حقوق بشر به شدت نقض می شود و سیاست به عوام فریبی فاشیستی تبدیل می شود، آیا هنر و هنرمندان می توانند بی گناه باشند؟

این پرسش‌ها و پیامدهای آن‌ها در بررسی گسترده مایکل کاتر از موسیقی‌دانان و موسیقی‌هایی که در دوران رایش سوم ساخته و اجرا می‌کردند بررسی می‌شوند. بزرگ و کوچک – از والنتین گریم، یک کلارینتیست مبارز، تا ریچارد اشتراوس، آهنگساز مشهور- توسط کاتر بررسی می شود، گاهی اوقات با جزئیات دقیق، و زندگی و تصمیمات نوازندگان حرفه ای آلمان نازی در برابر خواننده قرار می گیرد.

کاتر به این موضوع می پردازد که آیا رژیم نازی، به دلیل اینکه موسیقی را به شدت فایده گرایانه در نظر می گرفت، بر روی موسیقی دانان به گونه ای عمل می کرد که این حرفه را تثبیت یا اتمیزه کند. بررسی کاتر از ارزش موسیقی برای رژیم و میزانی که رژیم از طریق شیوه‌ای که موسیقی‌دانان خود و به‌طور تعمیم موسیقی آلمان را دستکاری می‌کند، به یک اثر تبلیغاتی مثبت و تسکین‌دهنده دست یافته است، برای درک فرهنگ در نظام‌های توتالیتر اهمیت دارد. .

این اثر با تاکید بر ماهیت اجتماعی و سیاسی موسیقی و نگرش سیاسی نوازندگان در دوران رژیم نازی، اولین اثر در نوع خود خواهد بود. برای محققان و عموم خوانندگانی که مشتاق درک آلمان نازی هستند، برای دوستداران موسیقی، و برای هر کسی که علاقه مند به تبادل موسیقی و سیاست، فرهنگ و ایدئولوژی هستند، جالب خواهد بود.


Is music removed from politics? To what ends, beneficent or malevolent, can music and musicians be put? In short, when human rights are grossly abused and politics turned to fascist demagoguery, can art and artists be innocent?

These questions and their implications are explored in Michael Kater’s broad survey of musicians and the music they composed and performed during the Third Reich. Great and small–from Valentin Grimm, a struggling clarinetist, to Richard Strauss, renowned composer–are examined by Kater, sometimes in intimate detail, and the lives and decisions of Nazi Germany’s professional musicians are laid out before the reader.

Kater tackles the issue of whether the Nazi regime, because it held music in crassly utilitarian regard, acted on musicians in such a way as to consolidate or atomize the profession. Kater’s examination of the value of music for the regime and the degree to which the regime attained a positive propaganda and palliative effect through the manner in which it manipulated its musicians, and by extension, German music, is of importance for understanding culture in totalitarian systems.

This work, with its emphasis on the social and political nature of music and the political attitude of musicians during the Nazi regime, will be the first of its kind. It will be of interest to scholars and general readers eager to understand Nazi Germany, to music lovers, and to anyone interested in the interchange of music and politics, culture and ideology.

دانلود کتاب «میوز پیچ خورده: نوازندگان و موسیقی آنها در رایش سوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.