دانلود کتاب The Naked Truth: Why Hollywood Doesn’t Make X-rated Movies (به فارسی: حقیقت برهنه: چرا هالیوود فیلم های درجه بندی ایکس نمی سازد) نوشته شده توسط «Kevin S. Sandler»
اطلاعات کتاب حقیقت برهنه: چرا هالیوود فیلم های درجه بندی ایکس نمی سازد
موضوع اصلی: داستان – طنز
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Rutgers University Press
نویسنده: Kevin S. Sandler
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 266
حجم فایل: 4.48 مگابایت
کد کتاب: 0813540887 , 9780813540887
توضیحات کتاب حقیقت برهنه: چرا هالیوود فیلم های درجه بندی ایکس نمی سازد
بالاخره انجام شد!!!
بالاخره یک نفر یک اثر علمی با موضوع رتبه بندی فیلم نوشته است که تامل برانگیز و دقیق باشد! این کتاب بر معیارهایی تمرکز دارد که فیلمهای دارای رتبه R را از فیلمهای دارای رتبه رسمی X یا NC-17 متمایز میکند، اما همچنین مروری عالی از طبقهبندی آمریکایی و فعالیتهای کد هایز در طول تاریخ سینما ارائه میدهد.
از آنجایی که من خودم تحقیقات گسترده ای در مورد این موضوع انجام داده ام، از اینکه چقدر در رسانه های جمعی در مورد آن مطالب ناخواسته نوشته شده است، وحشت زده شده ام. به نظر می رسد اکثر نویسندگان از اشتباهات فاحش واقعی و سردرگمی خود در مورد موضوع ناراحت نمی شوند. سندلر نویسنده به جای نسبت دادن اشتباه چنین سردرگمی به ناهماهنگیهای فرضی هیئت رتبهبندی (اگرچه معیارهای آنها در طول زمان تغییر میکند، کاملاً عمداً) این نویسنده به درستی هدف را از ذهنی طبقهبندی میکند، محتوای واقعی فیلم و تصمیمات کلیدی رتبهبندی را ارزیابی میکند تا اعتباری معتبر ارائه کند. روی معیارها، فرآیند، سیاست و نوسانات گاه به گاه درگیر در فرآیند رتبه بندی کار کنید.
این مهمترین و معتبرترین کتاب در مورد سیستم رتبهبندی از زمان اثر خودی استفن فاربر در سال 1972 به نام «بازی رتبهبندی فیلم» است (و این کتاب با هدف علمی نوشته نشده است). این کتاب به جزئیات در مورد معیارهای رتبهبندیهای دیگر نمیپردازد (تحقیق خودم این کار را انجام میدهد و هنوز برای انتشار آماده میشود) اما تغییری خوشایند را نسبت به مقالات (و فیلمهای) اشتباه و مغرضانه ارائه میکند که در این زمینه منتشر شدهاند. برای چندین سال.
در نهایت، یک محقق واقعی یک اثر عالی در این زمینه منتشر می کند!!!
اگرچه کتاب قبلی «آزادی و سرگرمی» نیز علمی و با کیفیت بود (و از خاطرات تازه در دسترس ریچارد هفنر، رئیس هیئت رتبهبندی، که بیش از هر کس دیگری در این مقام بود، بهره میبرد)، آن کتاب اشتباهات سطحی و سطحی داشته است. کاملاً متقاعد کننده نیست زیرا ریشه در درک کامل و جامع سیستم رتبه بندی دارد. این کتاب با تکمیل مطالب هفنر با توضیحات و مقایسه های واقعی محتوایی، آخرین مرحله روش شناختی را که برای تولید یک مدل معتبر از عملکرد سیستم مورد نیاز بود، پر کرده است. براوو!! در نهایت!!
در نهایت، مناقشه طولانی در مورد طرفداری فرضی استودیوهای بزرگ بر تولیدات مستقل، و همچنین اتهامات متعدد در مورد ناهماهنگی در استفاده از رتبهبندیها (نه اینکه سیستم خالی از تناقض است، اما آنها شکل متفاوتی دارند) در یک دیدگاه معتبر قرار میگیرد. از آنچه بسیاری به آنها نسبت داده اند).
متأسفانه خارج از موضوع این کتاب، مطالعه اخیر و گسترده هاروارد است که به طور گسترده در مورد به اصطلاح “خزش رتبه بندی” خوانده می شود، که حداقل یک پاورقی خوب در بخشی ایجاد می کند که در آن جک والنتی با توضیح بسیاری از متضادهای اجتماعی از سیستم رتبه بندی دفاع می کند. نیروهایی که باید نیازهایشان را برآورده کند و سعی در ایجاد تعادل کند. مشکلات آشکار در مورد مطالعه هاروارد شامل این فرض بود که وب سایت های فیلم غیرقابل پاسخگویی و سرخورده در طول زمان نسبت به بدنه اصلی که پاسخگوی کنگره و گروه های ذینفع مختلف است، در استانداردهای خود کمتر انعطاف پذیر خواهند بود.
در این میان، این کتاب مهم ترین کتابی است که در حال حاضر در این زمینه موجود است! هرکسی که می خواهد واقعاً سیستم را بفهمد (و نه فقط انتقاد کند) باید این کتاب را بخرد و بخواند! هیچ چیز دیگری نزدیک نیست، به جز کتاب بسیار اولیه و چاپ نشده استفان فاربر، به نام “بازی رتبه بندی فیلم” و (در رتبه سوم) اخیر “آزادی و سرگرمی” (که هر دو دارای نکات کلیدی و خلاصه شده زیادی هستند. به هر حال در اینجا گنجانده شده است).
کار عالی!!!!!!!!!!!!!
Someone has finally written a scholarly work on the subject of the film ratings that is thoughtful and accurate! This book focuses on the criteria that distinguish R-rated films from those officially rated X or NC-17, but it also gives an excellent overview of American classification and Hays Code activities over the history of cinema.
Since I have done extensive research on this subject myself, I have been appalled at how much junk has been written in the mass media about it; most writers don’t seem to be bothered by glaring factual errors and their own confusion about the subject. Instead of misattributing such confusion to the supposed inconsistencies of the ratings board (although their criteria do change over time, quite deliberately) this author Sandler correctly sorts the objective from the subjective, assesses the actual film content and key rating decisions, to provide an authoritative work on both the criteria, the process, the politics, and the occasional flubs involved in the ratings process.
This is the most important, authoritative book on the ratings system since Stephen Farber’s 1972 insider work “The Movie Ratings Game” (and that was not written with scholarship in mind). This book does not go into details about the criteria for other ratings (my own research does that and is still being prepared for publication) but it provides a welcome change from the misguided and biased articles (and films) that have been appearing on the subject for many years.
Finally, a true scholar publishes an excellent work on the subject!!!
Although a previous book “Freedom and Entertainment” was also scholarly and of decent quality (and benefited from the newly available recollections of ratings board chair Richard Heffner, who was in the position longer than anyone else), that book had made some superficial errors and didn’t quite convince as being rooted in a thorough and comprehensive understanding of the ratings system. By supplementing the Heffner material with actual content descriptions and comparisons, this book has filled in the last methodological step that was needed to produce a valid model of the system’s operation. Bravo!! At long last!!
Finally placed into valid perspective is the long controversy over the supposed favoring of major studios over independent productions, as well as the numerous accusations about inconsistency in the application of ratings (not that the system is devoid of inconsistencies, but they are of a form different from what many have attributed to them).
Unfortunately falling outside this book’s subject matter is the recent, widely publicized Harvard study on so-called “ratings creep,” which would have made at least a nice footnote in the section in which Jack Valenti defends the rating system by explaining the many conflicting societal forces whose needs it must serve and try to balance. The blatant problems with the Harvard study included the assumption that unaccountable, pandering film websites would be less malleable in their standards over time than the main body that is answerable to congress and various interest groups.
In the meantime, this book is the most important one currently available on the subject! Anyone who wants to truly understand the system (and not just criticize) must buy and read this book! Nothing else comes close, except the very early and out-of-print book by Stephen Farber, called the “Movie Ratings Game” and (in third place) the recent “Freedom and Entertainment” (both of which have many key points summarized and included here anyway).
Awesome job!!!!!!!!!!!!!
دانلود کتاب «حقیقت برهنه: چرا هالیوود فیلم های درجه بندی ایکس نمی سازد»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.