داستان

دمدمی

The Changeling

دانلود کتاب The Changeling (به فارسی: دمدمی) نوشته شده توسط «LaValle – Victor»


اطلاعات کتاب دمدمی

موضوع اصلی: داستان

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Random House Publishing Group

نویسنده: LaValle – Victor

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

حجم فایل: 5.51 مگابایت

کد کتاب: 0812995953 , 9780812995954

توضیحات کتاب دمدمی

سفر هیجان انگیز یک مرد از طریق دنیایی مسحور شده برای یافتن همسرش، که پس از انجام یک عمل خشونت آمیز نابخشودنی ناپدید شده است، از نویسنده برنده جایزه شیطان در نقره و ماشین بزرگ.

آپولو کاگوا رویاهای عجیبی دیده است که از دوران کودکی او را تسخیر کرده است. یک دلال کتاب عتیقه با تجارتی به نام Improbabilia، او تازه شروع به حل شدن در زندگی جدید خود به عنوان یک پدر متعهد و درگیر می کند، بر خلاف پدرش که او را رها کرده بود، زمانی که همسرش اما شروع به رفتار عجیب می کند. اما در ابتدا به نظر می رسد که اِما که به پسر بچه جدیدشان جدا شده و علاقه ای ندارد، تمام نشانه های افسردگی پس از زایمان را نشان می دهد، اما به سرعت مشخص می شود که مشکلات او بسیار فراتر از آن است. قبل از اینکه آپولو بتواند کاری برای کمک انجام دهد، اما مرتکب یک عمل وحشتناک – فراتر از درک والدین – می شود و ظاهراً در هوا ناپدید می شود.

به این ترتیب اودیسه آپولو از طریق یک داستان آغاز می شود. او فقط فکر می کرد که فهمیده است همسر و فرزندی را پیدا کند که هیچ چیز مانند تصور او نیست. تلاش او زمانی آغاز می شود که او با غریبه ای مرموز آشنا می شود که ادعا می کند اطلاعاتی در مورد محل اختفای اما دارد. آپولو سپس سفری را آغاز می کند که او را به جزیره ای فراموش شده در رودخانه شرقی شهر نیویورک می برد، قبرستانی پر از اسرار، جنگلی در کوئینز که افسانه های مهاجر هنوز در آن زندگی می کنند، و در نهایت به جایی باز می گردد که فکر می کرد برای همیشه از دست داده است. این داستان سرگیجه‌آور در نهایت داستانی درباره خانواده و رازهای غیرقابل درک افرادی است که دوستشان داریم.


One man’s thrilling journey through an enchanted world to find his wife, who has disappeared after seemingly committing an unforgiveable act of violence, from the award-winning author of the The Devil in Silver and Big Machine.

Apollo Kagwa has had strange dreams that have haunted him since childhood. An antiquarian book dealer with a business called Improbabilia, he is just beginning to settle into his new life as a committed and involved father, unlike his own father who abandoned him, when his wife Emma begins acting strange. Disconnected and uninterested in their new baby boy, Emma at first seems to be exhibiting all the signs of post-partum depression, but it quickly becomes clear that her troubles go far beyond that. Before Apollo can do anything to help, Emma commits a horrific act—beyond any parent’s comprehension—and vanishes, seemingly into thin air.

Thus begins Apollo’s odyssey through a world he only thought he understood to find a wife and child who are nothing like he’d imagined. His quest begins when he meets a mysterious stranger who claims to have information about Emma’s whereabouts. Apollo then begins a journey that takes him to a forgotten island in the East River of New York City, a graveyard full of secrets, a forest in Queens where immigrant legends still live, and finally back to a place he thought he had lost forever. This dizzying tale is ultimately a story about family and the unfathomable secrets of the people we love.

دانلود کتاب «دمدمی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید