سایر علوم اجتماعی

بازاریابی و مدیریت سیاسی در انتخابات نیوزلند 2017

Political Marketing and Management in the 2017 New Zealand Election

دانلود کتاب Political Marketing and Management in the 2017 New Zealand Election (به فارسی: بازاریابی و مدیریت سیاسی در انتخابات نیوزلند 2017) نوشته شده توسط «Jennifer Lees-Marshment»


اطلاعات کتاب بازاریابی و مدیریت سیاسی در انتخابات نیوزلند 2017

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing;Palgrave Pivot

نویسنده: Jennifer Lees-Marshment

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 166

حجم فایل: 2.46 مگابایت

کد کتاب: 3319942980 , 9783319942988

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب بازاریابی و مدیریت سیاسی در انتخابات نیوزلند 2017

این کتاب تحقیقات بازار، استراتژی، نام تجاری و ارتباطات را در پس نتیجه غیرقابل پیش‌بینی انتخابات نیوزلند در سال 2017 نشان می‌دهد که باعث شد جاسیندا آردرن تنها 8 هفته قبل از انتخابات به عنوان نخست‌وزیر به عنوان رهبر حزب کارگر انتخاب شود. با استفاده از منابع داده‌ای غنی که شامل نظرسنجی 250000 Vote Compass و مصاحبه با مشاوران سیاسی کلیدی است، همسویی سیاست ملی، کارگری، سبزها و NZ First را با حامیان حزب، بخش‌های جمعیتی و رأی‌دهندگان بلاتکلیف بررسی می‌کند. همچنین ارتباطات رهبری و نام تجاری رهبران بیل انگلیسی، جاسیندا آردرن و اندرو لیتل، و همچنین تبلیغات احزاب کوچک ACT، سبزها، آینده متحد و حزب مائوری را تجزیه و تحلیل می کند. این کتاب توصیه‌هایی را برای پزشکان ارائه می‌دهد، مانند: تمرکز بر پاسخگو بودن، توانایی ارائه ارتباط، تمایز در سیاست و تبلیغات، ایجاد یک برند رهبر پرانرژی و کاریزماتیک و انعطاف‌پذیری در هنگام برنامه‌ریزی.


This book reveals the market research, strategy, branding and communication behind the unpredictable 2017 New Zealand election result which saw Jacinda Ardern elected Labour leader just 8 weeks before the election to become Prime Minister. Utilising rich data sources that include a 250,000 Vote Compass survey and interviews with key political advisors, it explores the alignment of the policy of National, Labour, the Greens and NZ First with party supporters, demographic segments and undecided voters. It also analyses the leadership communication and branding of the leaders Bill English, Jacinda Ardern and Andrew Little, as well as the advertising by minor parties ACT, the Greens, United Future and the Maori Party. The book provides advice for practitioners, such as: focus on being responsive, communicate delivery competence, differentiate in policy and advertising, build an energetic and charismatic leader brand and be flexible when planning.

دانلود کتاب «بازاریابی و مدیریت سیاسی در انتخابات نیوزلند 2017»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید