دانلود کتاب Marianne in the Market: Envisioning Consumer Society in Fin-de-Siecle (به فارسی: ماریان در بازار: تصور جامعه مصرف کننده در فین دی سیکل) نوشته شده توسط «Lisa Tiersten»
اطلاعات کتاب ماریان در بازار: تصور جامعه مصرف کننده در فین دی سیکل
موضوع اصلی: تاریخ
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: University of California Press
نویسنده: Lisa Tiersten
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 337
حجم کتاب: 3 مگابایت
کد کتاب: 0520225295 , 9780520225299 , 9780585466064
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب ماریان در بازار: تصور جامعه مصرف کننده در فین دی سیکل
در اواخر قرن نوزدهم، مجادله بر سر پیامدهای اجتماعی بازار مصرف در حال ظهور، کشورهای صنعتی غرب را فراگرفت. در فرانسه، مفسران مختلف ابراز نگرانی کردند که تجاریسازی افسارگسیخته، آرمان جمهوریخواهان در مورد تفکر مدنی و نیز شهرت فرانسویها به خاطر خوش سلیقهای را تهدید میکند. مصرفکننده بورژوای زن بهویژه چهرهای پرمشقت بود، زیرا او نشاندهنده مصرف بینظمی بود. منتقدان می ترسیدند که بازار اخلاقیات و تشخیص زیبایی شناختی او را به خطر بیاندازد و عواقب بدی بر زندگی داخلی و نظم عمومی داشته باشد. ماریان در بازار بحثهایی را درباره مصرفکننده زن دنبال میکند تا رویارویی پیچیده بین بازار و جمهوری در فرانسه قرن نوزدهم را بررسی کند. این بررسی میکند که چگونه عوامل سرمایهداری – تبلیغکنندگان، مدیران فروشگاههای بزرگ، روزنامهنگاران مد، کارشناسان ذائقهی خودخوانده – به ترس مصرفگرایی از طریق جعل زیباییشناسی بازار پرداختند: «مدرنیسم بازار». آنها تصویری از زن بورژوا به عنوان راه حلی برای مشکل مصرف بی بند و بار، فردی و غیرمنطقی ساختند. حرفه ای های تجاری از سلیقه برای متمدن کردن بازار و تولید مصرف کنندگانی استفاده می کردند که میراث زیبایی شناسی فرانسوی را حفظ کنند. مصرف سلیقه ای حضور زنان را در جامعه شهری مشروعیت بخشید و نقش آنها به عنوان مصرف کننده را با مسئولیت های خانگی و مدنی آنها تطبیق داد. یک مطالعه موردی جذاب، ماریان در بازار بر روی طیف گسترده ای از منابع مانند مطبوعات زنانه، کتاب های راهنما تزئینی، گزارش های نمایشگاهی، مواد تبلیغاتی، رمان ها و کتاب های آداب استوار است. لیزا تیرستن از این مواد استفاده می کند تا این استدلال قانع کننده را بیان کند که متخصصان بازار از جذابیت مصرف گرایی آگاهانه از نظر زیبایی شناختی برای ترویج مدل های جدید مصرف کننده زن و بازار مطابق با آرمان های جمهوری خواه استفاده کردند.
دانلود کتاب «ماریان در بازار: تصور جامعه مصرف کننده در فین دی سیکل»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.