داستان

چگونه در بازی‌ها برنده شوید و مردم را شکست دهید: خانواده و دوستان خود را در بیش از 30 بازی کلاسیک با مشاوره مجموعه‌ای از کارشناسان بین‌المللی نابود کنید

How to Win Games and Beat People: Demolish Your Family and Friends at over 30 Classic Games with Advice from an International Array of Experts

دانلود کتاب How to Win Games and Beat People: Demolish Your Family and Friends at over 30 Classic Games with Advice from an International Array of Experts (به فارسی: چگونه در بازی‌ها برنده شوید و مردم را شکست دهید: خانواده و دوستان خود را در بیش از 30 بازی کلاسیک با مشاوره مجموعه‌ای از کارشناسان بین‌المللی نابود کنید) نوشته شده توسط «Whipple – Tom»


اطلاعات کتاب چگونه در بازی‌ها برنده شوید و مردم را شکست دهید: خانواده و دوستان خود را در بیش از 30 بازی کلاسیک با مشاوره مجموعه‌ای از کارشناسان بین‌المللی نابود کنید

موضوع اصلی: داستان – طنز

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: HarperCollins;Dey Street Books

نویسنده: Whipple – Tom

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 186

حجم فایل: 5.23 مگابایت

کد کتاب: 0062443747 , 9780062443748

نوبت چاپ: First Dey Street books edition

توضیحات کتاب چگونه در بازی‌ها برنده شوید و مردم را شکست دهید: خانواده و دوستان خود را در بیش از 30 بازی کلاسیک با مشاوره مجموعه‌ای از کارشناسان بین‌المللی نابود کنید

رقابت را در شب بازی با این راهنمای بسیار خنده‌دار که حاوی استراتژی‌ها، ترفندها و نکات مفیدی از متخصصان است، نابود کنید

بازی‌ها با برنده شدن بسیار سرگرم‌کننده‌تر هستند، به‌ویژه زمانی که دوستان خود را له می‌کنید. و خانواده! تام ویپل، سردبیر علمی تایمز، در کتاب چگونه برنده بازی‌ها شویم و مردم را شکست دهیم، نکات، استراتژی‌ها و توصیه‌های مجموعه‌ای از متخصصان را بررسی می‌کند که به شما کمک می‌کنند در زمان بازی کردن طیف گسترده‌ای از بازی‌های کلاسیک، از Hangman گرفته تا Risk، بر رقابت مسلط شوید. Trivial Pursuit و موارد دیگر.

یک ریاضیدان نحوه نزدیک شدن به Connect 4 را توضیح می دهد. یک راننده ماشین مسابقه ای شما را در گوشه و کنار در مسابقات اتومبیل رانی اسلات راهنمایی می کند. یک میم اسرار تجاری را برای اجرای بهترین Charade ها به اشتراک می گذارد. یک قهرمان Scrabble® استراتژی های مخفی خود را فاش می کند. و یک نظریه پرداز بازی به شما می آموزد که یک نجیب زاده املاک و مستغلات شوید، و به شما توصیه می کند که دارایی های Monopoly را به دست آورید که باعث ورشکستگی و شرمساری مخالفان شما (ببخشید، مامان و بابا) می شود.

این خنده دار، هوشمند و بی نهایت مفید است. برای کسانی که بازی‌ها را خیلی جدی می‌گیرند، خواندن آن ضروری است، و کتاب مقدس برای بازندگان دردناک در همه جا.


Destroy the competition on game night with this seriously funny guide packed with handy strategy, tricks, and tips from the experts

Games are way more fun to play when you win—especially when you crush your friends and family! In How to Win Games and Beat People, Times science editor Tom Whipple explores inside tips, strategy, and advice from a ridiculously overqualified array of experts that will help you dominate the competition when playing a wide range of classic games—from Hangman to Risk to Trivial Pursuit and more.

A mathematician explains how to approach Connect 4; a racecar driver guides you through the corners in slot car racing; a mime shares trade secrets for performing the best Charades; a Scrabble® champion reveals his secret strategies; and a game theorist teaches you to become a real estate magnate, recommending the Monopoly properties to acquire that will bankrupt and embarrass your opponents (sorry, Mom and Dad).

Funny, smart, and endlessly useful, this is a must-read for anyone who takes games too seriously, and the bible for sore losers everywhere.

دانلود کتاب «چگونه در بازی‌ها برنده شوید و مردم را شکست دهید: خانواده و دوستان خود را در بیش از 30 بازی کلاسیک با مشاوره مجموعه‌ای از کارشناسان بین‌المللی نابود کنید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید