نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

گیمیفیکیشن: استفاده از عناصر بازی در زمینه های جدی

Gamification: Using Game Elements in Serious Contexts

دانلود کتاب Gamification: Using Game Elements in Serious Contexts (به فارسی: گیمیفیکیشن: استفاده از عناصر بازی در زمینه های جدی) نوشته شده توسط «Stefan Stieglitz – Christoph Lattemann – Susanne Robra-Bissantz – Rüdiger Zarnekow – Tobias Brockmann (eds.)»


اطلاعات کتاب گیمیفیکیشن: استفاده از عناصر بازی در زمینه های جدی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه های کاربردی و نرم افزار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Stefan Stieglitz – Christoph Lattemann – Susanne Robra-Bissantz – Rüdiger Zarnekow – Tobias Brockmann (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 166

حجم فایل: 3.12 مگابایت

کد کتاب: 3319455575 , 9783319455570

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب گیمیفیکیشن: استفاده از عناصر بازی در زمینه های جدی

این خلاصه تئوری بازی و گیمیفیکیشن را به تعدادی از حوزه های مختلف معرفی می کند و کاربرد حرفه ای آنها را در سیستم های اطلاعاتی تشریح می کند. توضیح می دهد که چگونه عملکردهای بازیگوش را می توان در زمینه های مختلف اجرا کرد و طیفی از سناریوهای مشخص را که برای چندین شرکت بزرگ برنامه ریزی و توسعه داده شده است برجسته می کند. در بخش اول کتاب مبانی، مفاهیم و نظریه های گیمیفیکیشن را ارائه می دهد. به دنبال آن بخش‌های برنامه‌محور جداگانه – که هر کدام شامل موارد متعددی است – روی استفاده از گیمیفیکیشن در مدیریت مشتری، مدیریت نوآوری، آموزش و یادگیری، برنامه‌های کاربردی تلفن همراه و به‌عنوان عنصری از دنیای مجازی متمرکز است. این کتاب منبع ارزشمندی برای خوانندگانی است که به دنبال الهام و راهنمایی برای یافتن یک رویکرد عملی برای گیمیفیکیشن هستند.


This compendium introduces game theory and gamification to a number of different domains and describes their professional application in information systems. It explains how playful functions can be implemented in various contexts and highlights a range of concrete scenarios planned and developed for several large corporations. In its first part the book presents the fundamentals, concepts and theories of gamification. This is followed by separate application-oriented sections – each containing several cases – that focus on the use of gamification in customer management, innovation management, teaching and learning, mobile applications and as an element of virtual worlds. The book offers a valuable resource for readers looking for inspiration and guidance in finding a practical approach to gamification.

دانلود کتاب «گیمیفیکیشن: استفاده از عناصر بازی در زمینه های جدی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید