سایر علوم اجتماعی

بازی ها، یادگیری و جامعه: یادگیری و معنا در عصر دیجیتال

Games, Learning, and Society: Learning and Meaning in the Digital Age

دانلود کتاب Games, Learning, and Society: Learning and Meaning in the Digital Age (به فارسی: بازی ها، یادگیری و جامعه: یادگیری و معنا در عصر دیجیتال) نوشته شده توسط «Constance Steinkuehler – Kurt Squire Ph.D. – Sasha Barab Ph.D.»


اطلاعات کتاب بازی ها، یادگیری و جامعه: یادگیری و معنا در عصر دیجیتال

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Constance Steinkuehler – Kurt Squire Ph.D. – Sasha Barab Ph.D.

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 480 / 490

حجم فایل: 2.72 مگابایت

کد کتاب: 052119623X , 9780521196239

توضیحات کتاب بازی ها، یادگیری و جامعه: یادگیری و معنا در عصر دیجیتال

این جلد اولین خواننده در مورد بازی های ویدیویی و یادگیری در نوع خود است. طراحی بازی، فرهنگ بازی و بازی‌ها را به‌عنوان آموزش قرن بیست و یکم پوشش می‌دهد، و عمق و وسعت دانش در بازی‌ها و یادگیری تا به امروز را نشان می‌دهد. این فصل ها برخی از تأثیرگذارترین متفکران، طراحان و نویسندگان را در زمینه نوظهور بازی ها و یادگیری نشان می دهند – از جمله جیمز پل گی، سورن جانسون، اریک کلوپفر، کالین مکلین، توماس مالبی، بانی ناردی، دیوید سیرلین، و دیگران. کار آنها با هم به عنوان یک مقدمه عالی در زمینه بازی و یادگیری و به عنوان یک استدلال قدرتمند برای استفاده از بازی ها در محیط های آموزشی رسمی و غیر رسمی در عصر دیجیتال عمل می کند.


This volume is the first reader on videogames and learning of its kind. Covering game design, game culture, and games as 21st century pedagogy, it demonstrates the depth and breadth of scholarship on games and learning to date. The chapters represent some of the most influential thinkers, designers, and writers in the emerging field of games and learning – including James Paul Gee, Soren Johnson, Eric Klopfer, Colleen Macklin, Thomas Malaby, Bonnie Nardi, David Sirlin, and others. Together, their work functions both as an excellent introduction to the field of games and learning and as a powerful argument for the use of games in formal and informal learning environments in a digital age.

دانلود کتاب «بازی ها، یادگیری و جامعه: یادگیری و معنا در عصر دیجیتال»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید