داستان

دموکراسی برای فروش: انتخابات، مشتری گرایی و دولت در اندونزی

Democracy for Sale: Elections, Clientelism, and the State in Indonesia

دانلود کتاب Democracy for Sale: Elections, Clientelism, and the State in Indonesia (به فارسی: دموکراسی برای فروش: انتخابات، مشتری گرایی و دولت در اندونزی) نوشته شده توسط «Edward Aspinall – Ward Berenschot»


اطلاعات کتاب دموکراسی برای فروش: انتخابات، مشتری گرایی و دولت در اندونزی

موضوع اصلی: تاریخ

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cornell University Press

نویسنده: Edward Aspinall – Ward Berenschot

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 316

حجم فایل: 2.42 مگابایت

کد کتاب: 1501732978 , 9781501732973

توضیحات کتاب دموکراسی برای فروش: انتخابات، مشتری گرایی و دولت در اندونزی

دموکراسی برای فروش گزارشی روی زمین از دموکراسی اندونزی است که کمپین های انتخاباتی و دسیسه های پشت پرده آن را تحلیل می کند. ادوارد آسپینال و وارد برنشات شبکه‌های غیررسمی و استراتژی‌های سیاسی را ارزیابی می‌کنند که دسترسی به قدرت و امتیاز را در محیط سیاسی آشفته اندونزی معاصر شکل می‌دهند.

در سیاست اندونزی پس از سوهارتو، مبادله حمایت برای حمایت سیاسی امری عادی است. نویسندگان استدلال می‌کنند که مشتری‌گرایی، سیستم سیاسی را اشباع می‌کند، و در «دموکراسی برای فروش»، رویه‌های روزمره خرید رأی، تأثیرگذاری بر دست‌فروشی، دستکاری برنامه‌های دولتی و دست‌اندازی پول از پروژه‌های دولتی را آشکار می‌کنند. در انجام این کار، آسپینال و برنشوت سه استدلال اصلی را مطرح می کنند. استدلال اول به نقش مذهب، خویشاوندی و سایر هویت‌ها در مشتری‌گرایی اندونزیایی اشاره می‌کند. دومی توضیح می‌دهد که چگونه و چرا سیستم متمایز مشتری‌گرایی با چرخ آزاد در اندونزی به وجود آمد. و استدلال سوم به تنوع در الگوها و شدت مشتری گرایی می پردازد. از طریق این استدلال‌ها و با اهرم‌های نسبی اعمال سیاسی در هند و آرژانتین، دموکراسی برای فروش شواهد قانع‌کننده‌ای از اهمیت شبکه‌ها و روابط غیررسمی به جای احزاب و نهادهای رسمی در اندونزی معاصر ارائه می‌کند.


Democracy for Sale is an on-the-ground account of Indonesian democracy, analyzing its election campaigns and behind-the-scenes machinations. Edward Aspinall and Ward Berenschot assess the informal networks and political strategies that shape access to power and privilege in the messy political environment of contemporary Indonesia.

In post-Suharto Indonesian politics the exchange of patronage for political support is commonplace. Clientelism, argue the authors, saturates the political system, and in Democracy for Sale they reveal the everyday practices of vote buying, influence peddling, manipulating government programs, and skimming money from government projects. In doing so, Aspinall and Berenschot advance three major arguments. The first argument points toward the role of religion, kinship, and other identities in Indonesian clientelism. The second explains how and why Indonesia’s distinctive system of free-wheeling clientelism came into being. And the third argument addresses variation in the patterns and intensity of clientelism. Through these arguments and with comparative leverage from political practices in India and Argentina, Democracy for Sale provides compelling evidence of the importance of informal networks and relationships rather than formal parties and institutions in contemporary Indonesia.

دانلود کتاب «دموکراسی برای فروش: انتخابات، مشتری گرایی و دولت در اندونزی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید