داستان

راه رفتن جادوگر مرده

Dead Witch Walking

دانلود کتاب Dead Witch Walking (به فارسی: راه رفتن جادوگر مرده) نوشته شده توسط «Kim Harrison»


اطلاعات کتاب راه رفتن جادوگر مرده

موضوع اصلی: داستان – اسطوره ها و فولکلور

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harper Voyager

نویسنده: Kim Harrison

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 368

حجم فایل: 384 کیلوبایت

کد کتاب: 0061567191 , 9780061567193

توضیحات کتاب راه رفتن جادوگر مرده

جمعیت زیرزمینی جادوگران، خون‌آشام‌ها، گرگینه‌ها – موجودات رویا و کابوس – قرن‌هاست که در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند و قدرت‌هایشان را پنهان می‌کنند. اما پس از اینکه یک ویروس دستکاری شده ژنتیکی بخش بزرگی از بشریت را از بین می برد، بسیاری از “ایندرلندی ها” خود را نشان می دهند و همه چیز را تغییر می دهند.

ریچل مورگان، جادوگر و شکارچی فضل با خدمات دونده ایندرلند، یکی از بهترین ها در دستگیری قانون شکنان ماوراء طبیعی در سراسر سینسیناتی است، اما زمانی که صحبت از پیروی از قوانین می شود، به شدت کوتاه می آید. او که مصمم است سیستم را خنثی کند، ترک می کند و با یک I.S فرار می کند. بر سر او قرارداد می بندد و با اکراه مجبور می شود با آیوی، بهترین دونده ایندرلند، تیم شود. . . و یک خون آشام زنده اما این جادوگر راهی برای خارج شدن از لیگ خود است، و برای پاک کردن نام خود، ریچل باید از قاتلان تغییر شکل دهنده فرار کند، از یک تاجر/ارباب جنایتکار قدرتمند گول بزند و از یک مبارزه زیرزمینی شریرانه تا مرگ جان سالم به در ببرد. . . نه از هم اتاقی خودش.


The underground population of witches, vampires, werewolves—creatures of dreams and nightmares—has lived beside humans for centuries, hiding their powers. But after a genetically engineered virus wipes out a large part of humanity, many of the ”Inderlanders” reveal themselves, changing everything.

Rachel Morgan, witch and bounty hunter with the Inderland Runner Services, is one of the best at apprehending supernatural lawbreakers throughout Cincinnati, but when it comes to following the rules, she falls desperately short. Determined to buck the system, she quits and takes off on the run with an I.S. contract on her head and is reluctantly forced to team up with Ivy, Inderland’s best runner . . . and a living vampire. But this witch is way out of her league, and to clear her name, Rachel must evade shape-changing assassins, outwit a powerful businessman/crime lord, and survive a vicious underground fight-to-the-death . . . not to mention her own roommate.

دانلود کتاب «راه رفتن جادوگر مرده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید