دانلود کتاب Awakening Warrior: Revolution in the Ethics of Warfare (به فارسی: جنگجوی بیدار: انقلاب در اخلاق جنگ) نوشته شده توسط «Timothy L. Challans»
اطلاعات کتاب جنگجوی بیدار: انقلاب در اخلاق جنگ
موضوع اصلی: تاریخ
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: State University of New York Press
نویسنده: Timothy L. Challans
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2007
تعداد صفحه: 242
حجم کتاب: 1 مگابایت
کد کتاب: 0791471268 , 9780791471265 , 079147125X , 9780791471258 , 9781429498289
توضیحات کتاب جنگجوی بیدار: انقلاب در اخلاق جنگ
Challans دیدگاه متفکرانه ای در مورد وضعیت اخلاق نظامی و نحوه تربیت رزمندگان برای اخلاقی بودن ارائه می دهد. او سطوح مختلف استدلال اخلاقی یا فقدان آن را در افرادی که کاملاً درگیر خودآگاهی اخلاقی جنگ هستند، ردیابی می کند. او خواهان تغییر یا تعدیل نیست، بلکه خواستار «انقلاب» در نحوه و آنچه می آموزیم برای ایجاد یک ارتش اخلاقی است.
چالانز در پایان، همه را به عنوان راه رو به جلو، بر میله عقل و آموزه های فلسفی در اخلاق کانتی می گذارد. او با بررسی اینکه چگونه از طریق رهبرانی که از نظر نظامی و فرهنگی بی انعکاس بودند به اینجا رسیدیم شروع می کند. چالانز ادعا می کند که ارتش ایالات متحده تحت تأثیر دولت قبلی، اساسی ترین تعهدات خود را از دست داده و به ارزش های قانون اساسی خیانت کرده است. ما به دلیل وفاداری بی چون و چرا به رهبران معیوب، در جایی هستیم که در جهان هستیم. در «زندگی شبه بازتابی»، چالانز مستقیماً ارتش را متهم میکند که صرفاً به ابزاری برای سوءاستفاده از قدرت از سیاستمداران تبدیل شده و اجازه میدهد مذهب در تصمیمگیریهای اخلاقی، بهویژه با استفاده از روحانیون در آموزش اخلاق، تأثیری نامناسب داشته باشد. Challans هیچ تحملی برای ایمان در یک محیط دولتی ندارد. عملیات مبتنی بر جلوه ها در «زندگی شبه انعکاسی» یک غربالگری فلسفی خوبی دریافت می کند. اگر پایانها را تصور کنیم، میتوانیم مسیر رسیدن به آن را تعیین کنیم. با این حال، این اشتباه است و نتیجه ای تصوری را نشان می دهد که نمی تواند ابزار مورد استفاده برای رسیدن به آن را توجیه کند.
Challans نیز تعصبی علیه ایمان دارد. به نظر میرسد که او از تاریخ قوانین جنگ، حتی فراتر از سنت جنگ عادلانه، بیاطلاع است. قوانین جنگ، و حتی خود کانت، غرق در اخلاق یهودی-مسیحی و به ویژه در ایمان مسیحی است. Challans یا از این پیوند بی اطلاع است یا کاملاً نادیده می گیرد. این پیشفرض علیه ایمان در فراخوان او برای حذف روحانیون از آموزش اخلاقی آشکار میشود. نویسنده بدتر از همه این را فرض میکند که روحانیون هیچ ظرفیتی برای درگیر کردن دستورالعملهای اخلاقی جدا از فرقهگرایی ندارند. او معتقد است که استفاده از جدایی کلیسا از دولت باید روحانیون را از انجام کارهایی فراتر از خدمات مذهبی باز دارد. اخلاق برای شالان ها برای عقل عمومی است نه ایمان خصوصی.
روحانیون در دوره پایه افسران خود کاملاً مبتنی بر حساسیت کثرت گرایانه هستند. ساعت های زیادی آموزش و چندین تکالیف کتبی درجه بندی شده مورد نیاز است تا اطمینان حاصل شود که خاص گرایی یا فرقه گرایی از روحانیون رخ نمی دهد. ما آموزش دیدهایم تا با هر دینی و با هر دینی کار کنیم، و آنهایی که بیایمان هستند. Challans بدترین روحانیون را فرض می کند، گویی آنها قادر به پشتیبانی یا آموزش سربازان در هر عنوانی خارج از سنت مذهبی روحانی نیستند. این به شدت از آموزشی که کشیشان دریافت می کنند بی اطلاع است و به طور کامل فرض او را تضعیف می کند. در واقع، نوع آموزش سه سطحی که او پیشنهاد میکند، نوع آموزشی است که روحانیون در تدریس اخلاق دریافت کردهاند. روحانیون به بهترین وجه برای آموزش جنگجویان مجهز هستند، زیرا آنها زمینه توسعه قوانین جنگ را دارند و بر خلاف هر افسر دیگری با مدرک فوق لیسانس در یک رشته فلسفی (مذهبی) وارد ارتش می شوند. حتی روحانیهایی که اخلاق را آموزش میدهند، از همان درجهای برخوردارند که شالانز درخواست میکند. تنها می توان تصور کرد که چالانز از این حقایق بی خبر است، زیرا در بدترین حالت، در صورت شناخته شدن برای حمایت از موضع ضد دینی خود، آنها را نادیده گرفته است.
بزرگترین تقصیر چالانز در وابستگی او به «نوار عقل» است که اغلب تکرار میشود. این در چندین سطح نگران کننده است. اولاً فرض بر این است که هر چیز دیگری غیر از موضع او از مرز عقل نمی گذرد. این در بهترین حالت مغالطه آمیز است، با فرض پایان و سپس اثبات آن. اما بزرگترین استدلال او برای عقل در واقع همان چیزی است که برهان او در نهایت شکست می خورد. همانطور که مک اینتایر در «پس از فضیلت» به خوبی نشان می دهد، عقل امتحان شده و شکست خورده است. و پروژه دلیل روشنگری تمدن غرب را از نظر اخلاقی ورشکسته کرده است. ما نمیتوانیم ورشکستگی را با صرف هزینه بیشتر برطرف کنیم.
Challans in the end lays all at the bar of reason and philosophical instruction in Kantian ethics as the way forward. He begins with examining how we got here through leaders being militarily and culturally unreflective. Challans charges that the U.S. military, under the influence of the previous administration, lost sight of its most basic commitments and betraying constitutional values. We are where we are in the world because of unquestioned fealty to faulty leaders. In “Pseudo-Reflective Life,” Challans directly accuses the military of becoming a mere instrument of power abusing politicians and of allowing religion to have an undue sway in moral decision-making, especially with the use of Chaplains teaching ethics. Challans has no tolerance for faith in a government environment. Effects Based Operations gets a good philosophical screening in the “Quasi-Reflective Life.” If we imagine the ends, then we can determine the course to get there. However this is fallacious and asserts an imagined outcome which cannot justify the means used to get there.
Challans also has a bias against faith. He seems ignorant of the history of the laws of war, even beyond the Just War Tradition, which he has no countenance for. The laws of war, and even Kant himself, are steeped in the Judeo-Christian ethic and in the Christian faith in particular. Challans is either ignorant of or ignores this link entirely. This presupposition against faith is manifest in his call to remove Chaplains from ethical instruction, “Chaplains should get out of the ethics business in the military” (43). The author assumes the worst that Chaplains have no capacity to engage the instruction of ethics apart from denominationalism. He believes the application of separation of church from state should keep Chaplains from doing more than religious services. Morality to Challans is for public reason, not private faith.
Chaplains are very thoroughly grounded in pluralistic sensitivity at their Officers Basic Course. Many hours of instruction and several graded written assignments are required so as to ensure that particularism or denominationalism does not occur from Chaplains. We are trained to work with any and all faiths, and those of no faith. Challans assumes the worst of Chaplains, as if they are incapable of supporting or training Soldiers in any capacity outside the Chaplain’s faith tradition. This is egregiously ignorant of the training Chaplains receive and completely undermines his premise. In fact, the type of three-level training he proposes is the type of education Chaplains who teach ethics have received. Chaplains are best equipped to educate warriors, because they own the context for the development of the laws of war, and unlike any other officers they enter the Army with a graduate degree in a philosophical discipline (religion). Even Chaplains who instruct in ethics have the very type of advanced degree Challans calls for. One can only assume that Challans is ignorant of these facts, because at worst he has ignored them if known in order to support his anti-faith stance.
Challans’ greatest fault lies in his dependence upon his oft-repeated “bar of reason.” This is troubling at several levels. Firstly, it assumes that anything else other than his stance does not pass the bar of reason. This is fallacious at best, assuming the end then proving it. But his greatest argument for reason is actually that upon which his argument ultimately fails. Reason has been tried and failed, as MacIntyre well shows in “After Virtue.” And the Reason of the Enlightenment project has left western civilization morally bankrupt. We cannot fix bankruptcy by spending more of the same.
دانلود کتاب «جنگجوی بیدار: انقلاب در اخلاق جنگ»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.