سایر علوم اجتماعی

زنان و بازی: سیمز و یادگیری قرن بیست و یکم

Women and Gaming: The Sims and 21st Century Learning

دانلود کتاب Women and Gaming: The Sims and 21st Century Learning (به فارسی: زنان و بازی: سیمز و یادگیری قرن بیست و یکم) نوشته شده توسط «James Paul Gee – Elisabeth R. Hayes»


اطلاعات کتاب زنان و بازی: سیمز و یادگیری قرن بیست و یکم

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: James Paul Gee – Elisabeth R. Hayes

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 216

حجم فایل: 1.52 مگابایت

کد کتاب: 0230623417 , 9780230623415

توضیحات کتاب زنان و بازی: سیمز و یادگیری قرن بیست و یکم

امروزه دنیاهای مجازی فراوانند، آواتارها هر روز اتفاق می‌افتند، و بازی‌های ویدیویی اخبار دیروز هستند. اما بازی‌های امروزی فقط یک سرگرمی برای میلیون‌ها نفر نیستند – آنها همچنین یک نقطه کانونی فناوری برای اشکال جدید یادگیری هستند. جیمز پل گی و الیزابت هیز از محققان پیشرو در زمینه بازی هستند و در اینجا استدلال می کنند که گیمرهای زن – گروهی که اغلب به حاشیه رانده می شوند – در خط مقدم دنیای یادگیری آنلاین امروزی قرار دارند. با استفاده از ابزارهای بازی به روش هایی که قبلا تصور نمی شد – مشارکت فعالانه در طراحی بازی، نوشتن داستان های طرفدار، و سازماندهی خود در جوامع یادگیری مشارکتی – زنان در هر سنی ابزارهایی را برای مدیریت موفقیت آمیز مشکلات پیچیده اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به دست می آورند. قرن بیست و یکم زنان راه را برای درک جدیدی از تکنیک های یادگیری آنلاین، از تولید فرهنگی گرفته تا جوامع یادگیری تا مهارت فنی در جدیدترین نرم افزار، هدایت می کنند. این کتاب از مطالعات موردی در مورد زنانی استفاده می‌کند که Sims، پرفروش‌ترین بازی تاریخ را «بازی» می‌کنند، تا برای یک نظریه کلی جدید یادگیری برای قرن بیست و یکم استدلال کند.


Today, virtual worlds abound, avatars are every day occurrences, and video games are yesterday’s news. But today’s games are not just a pastime for millions – they are also a technological focal point for new forms of learning. James Paul Gee and Elisabeth Hayes are leading researchers in the field of gaming, and here they argue that women gamers—a group too often marginalized—are at the forefront of today’s online learning world. By utilizing the tools of gaming in ways never before imagined – actively engaging in game design, writing fan fiction, and organizing themselves into collaborative learning communities – women of all ages acquire the tools to successfully navigate the complex social, cultural , and economic problems of the 21st century.  Women are leading the way to a new understanding of online learning techniques, from cultural production to learning communities to technical proficiency in the latest software. This book draws on case studies about women who “play” the Sims, the best selling game in history, to argue for a new general theory of learning for the 21st Century.

دانلود کتاب «زنان و بازی: سیمز و یادگیری قرن بیست و یکم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید