آموزش و پرورش

درک آواشناسی و آموزش خواندن

Understanding Phonics and the Teaching of Reading

دانلود کتاب Understanding Phonics and the Teaching of Reading (به فارسی: درک آواشناسی و آموزش خواندن) نوشته شده توسط «Kathy Goouch – Andrew Lambirth»


اطلاعات کتاب درک آواشناسی و آموزش خواندن

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Kathy Goouch – Andrew Lambirth

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 216 / 212

حجم فایل: 3.51 مگابایت

کد کتاب: 0335235131 , 9780335235131

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب درک آواشناسی و آموزش خواندن

“قدرت کتاب در توانایی مشارکت کنندگان در نتیجه گیری در رابطه با بحث خواندن و توجیه سازنده دور شدن از تکیه بر رویکرد آوازی واحد بر اساس شواهد حاصل از تحقیقات تجربی است. … کتاب هشداری به موقع در مورد این موضوع ارائه می دهد. خواندن مترادف با آموزش آواشناسی مصنوعی می شود، کودکانی که صرفاً «رمزگشاهای کاربردی چاپ» می شوند (ص. 53). بحث به نیاز واقعی کودکان برای توسعه و درک «لذت، ارتباط و استفاده برای خواندن» تبدیل می شود (ص. 79)؛ در واقع در فضای کنونی آموزش آوازهای مصنوعی، کودکان در خطر از دست دادن توانایی یا اراده برای لذت بردن به کتاب هستند. بحث‌های سال‌های اولیه درباره آموزش خواندن و به‌ویژه اینکه معلمان از روش آوازخوانی باید استفاده کنند، سال‌ها است که در حال جوشیدن است. این کتاب پیشگامانه دیدگاه‌های انتقادی را در مورد آموزش خواندن و آواز ارائه می‌دهد و آشکارا سیاست معاصر را در انگلستان و ایالات متحده به چالش می‌کشد. این کتاب علاوه بر ارائه بینش‌های تازه‌سازی در مورد چگونگی مواجهه کودکان با متون در دنیای پیچیده سواد، پیچیدگی، لذت و اشتیاق را که پایه‌های تبدیل شدن به یک خواننده موفق است، تجلیل می‌کند. هر فصل به طور عمیق به بررسی فرآیندهای مربوط به کودکان درگیر خواندن می‌پردازد، از تعامل آنها با متون در مراحل اولیه تا مرحله اولیه. با تکیه بر تحقیقات و تئوری، این کتاب همچنین نشان می دهد که چگونه برخی از درک معاصر از خواندن بر اساس ایده های بیش از حد ساده و منطقی در مورد فرآیند خواندن است. ویژگی منحصر به فرد این کتاب این است که دیدگاه های آکادمیک را با بینش والدین و پزشکان ترکیب می کند. مشارکت کسانی که از نزدیک با کودکان درگیر هستند، مکمل بحث و مشارکت های پر جنب و جوش محققان است و طیفی غنی و فراگیر از ایده ها را ارائه می دهد. Understanding Phonics and the Teaching of Reading برای دانشجویان مطالعات آموزشی، دانشجویان آموزش و یادگیری، سیاست گذاران، محققان آموزشی و معلمان خواندنی است.


“The book’s strength lies in the ability of the contributors to draw conclusions in relation to the reading debate and constructively justify moving away from the reliance on a single phonics approach based on evidence from empirical research. …The book offers a timely warning against reading becoming synonymous with synthetic phonics instruction, of children becoming mere ‘functional decoders of print’ (p. 53). The argument turns to the very real need for children to develop and understand the ‘joy, relevance and use for reading’ (p. 79); indeed in the current climate of synthetic phonics instruction children are in danger of losing the ability or the will to look at a book for pleasure.” Early Years Debates about the teaching of reading and particularly which phonics method teachers should use have been simmering for many years. This groundbreaking book offers critical perspectives on the teaching of reading and phonics, openly challenging contemporary policy in both England and the US. As well as providing refreshing insights into how children encounter texts in the increasingly complex world of literacy, the book celebrates the complexity, pleasure and passion that are the foundations of becoming a successful reader. Each chapter explores in-depth the processes involved as children engage in reading, from their interactions with texts in the very earliest stages through to the primary phase. Drawing on both research and theory, the book also shows how some contemporary understandings of reading are based on over simplistic and rationalised ideas about the reading process. A unique feature of this book is that it combines academic perspectives with the insights of parents and practitioners. The participation of those most closely involved with children complements the lively debate and contributions from researchers, providing a rich and inclusive range of ideas. Understanding Phonics and the Teaching of Reading is a stimulating read for educational studies students, students of teaching and learning, policy makers, educational researchers and teachers.

دانلود کتاب «درک آواشناسی و آموزش خواندن»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید