سایر علوم اجتماعی

زمان، سیاست، مدیریت: حکومت با گذشته

Time, Policy, Management: Governing with the Past

دانلود کتاب Time, Policy, Management: Governing with the Past (به فارسی: زمان، سیاست، مدیریت: حکومت با گذشته) نوشته شده توسط «Christopher Pollitt»


اطلاعات کتاب زمان، سیاست، مدیریت: حکومت با گذشته

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Oxford University Press USA

نویسنده: Christopher Pollitt

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 230

حجم فایل: 816 کیلوبایت

کد کتاب: 0199237727 , 9780199237722

توضیحات کتاب زمان، سیاست، مدیریت: حکومت با گذشته

در این کتاب مهم جدید، کریستوفر پولیت، یکی از محققان برجسته در سیاست گذاری و مدیریت عمومی، استدلال می کند که ما مقصریم که از یک بعد اساسی هم در عمل و هم مطالعه سیاست گذاری و مدیریت عمومی معاصر غفلت می کنیم: بعد زمان. پولیت شخصیت و دلایل این غفلت را در مطالعه گسترده خود دنبال می کند. او گزینه‌های نظری را برای پرداختن به زمان به شیوه‌ای پیچیده‌تر در نظر می‌گیرد و این دیدگاه‌ها را هم در تحقیقات خود و هم در تحقیقات بسیاری دیگر به کار می‌گیرد. در نهایت او به پیامدهای آن برای تمرین‌کنندگان نگاه می‌کند. تحلیل پولیت از طیف وسیعی از کارها از بسیاری از زمینه ها، بخش ها و کشورها استفاده می کند. سرشار از مثال ها، مفاهیم و روش هاست. این پرسش‌های اساسی در مورد برخی گرایش‌های مرکزی در سیاست‌گذاری قرن بیست و یکم مطرح می‌کند و مسیر جدیدی را برای تحقیقات دانشگاهی باز می‌کند.


In this important new book, Christopher Pollitt, one of the leading researchers in public policy and management, argues that we are guilty of neglecting a fundamental dimension of both the practice and study of contemporary public policymaking and management: that of time. Pollitt traces the character of, and the reasons for, this neglect in his wide-ranging study. He considers the theoretical options for addressing time in a more sophisticated way, and applies these perspectives both to his own research and that of many others. Finally he looks at the implications for practitioners. Pollitt’s analysis draws on an exceptionally wide range of work from many fields, sectors, and countries. It is rich in examples, concepts, and methods. It poses fundamental questions about some central tendencies in 21st century policymaking, and opens up a new direction for academic research.

دانلود کتاب «زمان، سیاست، مدیریت: حکومت با گذشته»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید