هنرهای گرافیک

عکاسی تایم لپس: هنر و تکنیک

Time-Lapse Photography: Art and Techniques

دانلود کتاب Time-Lapse Photography: Art and Techniques (به فارسی: عکاسی تایم لپس: هنر و تکنیک) نوشته شده توسط «Mark Higgins»


اطلاعات کتاب عکاسی تایم لپس: هنر و تکنیک

موضوع اصلی: هنر – عکاسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Crowood Press

نویسنده: Mark Higgins

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 144

حجم فایل: 16.63 مگابایت

کد کتاب: 1785002090 , 9781785002090

توضیحات کتاب عکاسی تایم لپس: هنر و تکنیک

عکاسی تایم لپس توجه عکاسان را به خود جلب کرده است، اما تعداد کمی از آنها می دانند که چگونه پتانسیل آن را به حداکثر برسانند. این کتاب کاربردی دامنه غنی آن را معرفی می کند و توضیح می دهد که چگونه می توان از آن به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند استفاده کرد. با استفاده از ایده‌های پشت عکاسی و فیلمبرداری، گزارشی کامل و الهام‌بخش از این تکنیک هیجان‌انگیز ارائه می‌کند و نکات و ترفندهایی را از هر دو ژانر به اشتراک می‌گذارد. این کتاب با دستورالعمل‌های روشن برای تکنیک‌های عکاسی ثابت و ویدیویی، تمرین‌های عملی، نمونه‌های خیره‌کننده از رویکردهای خلاقانه و تکنیکی متنوع، و توصیه‌هایی برای ساختن مجموعه‌ای از کارهای هیجان‌انگیز، برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها ارزشمند است.


Time-lapse photography has grabbed the attention of photographers, but few understand how to maximize its potential. This practical book introduces its rich scope and explains how it can be used as a powerful communication tool. By drawing on the ideas behind still photography and video, it gives a full and inspirational account of this exciting technique, and shares tips and tricks from both genres. With clear instructions for still and video photography techniques, practical exercises, stunning examples of diverse creative and technical approaches, and advice on building a portfolio of exciting work, this book is invaluable for beginners and professionals alike.

دانلود کتاب «عکاسی تایم لپس: هنر و تکنیک»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید