دانلود کتاب The Palgrave Handbook of Cross-Cultural Business Negotiation (به فارسی: کتابچه راهنمای مذاکره تجاری بین فرهنگی پالگریو) نوشته شده توسط «Mohammad Ayub Khan – Noam Ebner»
اطلاعات کتاب کتابچه راهنمای مذاکره تجاری بین فرهنگی پالگریو
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing Palgrave Macmillan
نویسنده: Mohammad Ayub Khan – Noam Ebner
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2019
تعداد صفحه: 577
حجم فایل: 5.51 مگابایت
کد کتاب: 3030002772 , 9783030002770
نوبت چاپ: 1st ed.
توضیحات کتاب کتابچه راهنمای مذاکره تجاری بین فرهنگی پالگریو
مسائل و نگرانی های مدیریت کسب و کار جهانی پیچیده، متنوع، در حال تغییر و اغلب غیرقابل حل هستند. بازیگران صنعت و سیاست گذاران به طور یکسان بر مشارکت و اتحاد برای توسعه و رشد سازمان ها و سرمایه گذاری های تجاری پایدار متکی هستند. در نتیجه، رهبران کسب و کار جهانی باید در مدیریت و رهبری روابط انسانی چند بعدی و شبکههای تجاری مهارت داشته باشند – که نیازمند مهارت و تخصص در انجام فرآیندهای مذاکره است.
پس از طرح پایه ای که اهمیت مطالعه مذاکره در زمینه جهانی را توجیه می کند، این کتاب به تفصیل نظریه های مرسوم و معاصر در مورد تعامل بین المللی، فرهنگ، تفاوت فرهنگی و تعامل بین فرهنگی را با تمرکز ویژه بر تأثیر آنها بر مذاکره با تکیه بر این عناصر، کتاب مجموعه وسیعی از فصلهای خاص کشور را ارائه میکند که هر کدام فرهنگ مذاکره افراد تجاری را در یک کشور مختلف در سراسر جهان توصیف و تحلیل میکنند. در نهایت، این کتاب با چشماندازی به شناسایی و پیشبینی روندها و تحولات جدید در زمینه مذاکره جهانی به آینده مینگرد.
این متن برای محققان و محققان تجارت بینالملل جذاب خواهد بود. مطالعات فرهنگی و مدیریت تعارض که به دنبال درک چالش های ارتباطات و مذاکره بین فرهنگی هستند. این به مربیان و مشاوران بینش های مورد نیاز برای آماده سازی مشتریان خود برای مذاکره بین فرهنگی را ارائه می دهد. در نهایت، این متن برای بازرگانانی که خود را برای تعامل با همتایان خود در کشوری دیگر، یا به طور منظم در محیطهای چندملیتی دیگر فعالیت میکنند، جذاب خواهد بود.
Global business management issues and concerns are complex, diverse, changing, and often intractable. Industry actors and policy makers alike rely upon partnerships and alliances for developing and growing sustainable business organizations and ventures. As a result, global business leaders must be well-versed in managing and leading multidimensional human relationships and business networks – requiring skill and expertise in conducting the negotiation processes that these entail.
After laying out a foundation justifying the importance of studying negotiation in a global context, this book will detail conventional and contemporary theories regarding international engagement, culture, cultural difference, and cross-cultural interaction, with particular focus on their influence on negotiation. Building on these elements, the book will provide a broad array of country-specific chapters, each describing and analyzing the negotiation culture of businesspeople in a different country around the world. Finally, the book will look ahead, with an eye towards identifying and anticipating new trends and developments in the field of global negotiation.
This text will appeal to scholars and researchers in international business, cross-cultural studies, and conflict management who seek to understand the challenges of intercultural communication and negotiation. It will provide trainers and consultants with the insights they need to prepare their clients for intercultural negotiation. Finally, the text will appeal to businesspeople who find themselves heading out to engage with counterparts in another country, or operating in other multinational environments on a regular basis.
دانلود کتاب «کتابچه راهنمای مذاکره تجاری بین فرهنگی پالگریو»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.