سایر علوم اجتماعی

بازاریابی رئیس جمهور: بازاریابی سیاسی به عنوان استراتژی کمپین

The Marketing of the President: Political Marketing as Campaign Strategy

دانلود کتاب The Marketing of the President: Political Marketing as Campaign Strategy (به فارسی: بازاریابی رئیس جمهور: بازاریابی سیاسی به عنوان استراتژی کمپین) نوشته شده توسط «Bruce I Newman»


اطلاعات کتاب بازاریابی رئیس جمهور: بازاریابی سیاسی به عنوان استراتژی کمپین

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: SAGE Publications Inc

نویسنده: Bruce I Newman

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1993

تعداد صفحه: 164 / 185

حجم فایل: 8.46 مگابایت

کد کتاب: 080395137X , 9780803951372

توضیحات کتاب بازاریابی رئیس جمهور: بازاریابی سیاسی به عنوان استراتژی کمپین

با استفاده از انتخابات ریاست جمهوری 1992 به عنوان مطالعه موردی، این کتاب نشان می دهد که چگونه روند سیاسی آمریکا با استفاده از تکنیک های بازاریابی تغییر یافته است. نویسنده به موضوعاتی می‌پردازد که سلامت فرآیند سیاسی را مورد توجه جدی قرار می‌دهد، از جمله نقش نظرسنجی، پست مستقیم و تبلیغات تلویزیونی. این اولین گزارش جامع از تأثیر بازاریابی در کمپین انتخابات ریاست جمهوری است.


Using the 1992 presidential election as a case study, this book reveals how the American political process has been transformed by the use of marketing techniques. The author addresses issues of serious concern to the health of the political process including the role of polling, direct mail and television advertising. This is the first comprehensive account of the influence of marketing in a presidential election campaign.

دانلود کتاب «بازاریابی رئیس جمهور: بازاریابی سیاسی به عنوان استراتژی کمپین»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید