دانلود کتاب The Marketing of the President: Political Marketing as Campaign Strategy (به فارسی: بازاریابی رئیس جمهور: بازاریابی سیاسی به عنوان استراتژی کمپین) نوشته شده توسط «Bruce I Newman»
اطلاعات کتاب بازاریابی رئیس جمهور: بازاریابی سیاسی به عنوان استراتژی کمپین
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: SAGE Publications Inc
نویسنده: Bruce I Newman
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1993
تعداد صفحه: 164 / 185
حجم فایل: 8.46 مگابایت
کد کتاب: 080395137X , 9780803951372
توضیحات کتاب بازاریابی رئیس جمهور: بازاریابی سیاسی به عنوان استراتژی کمپین
با استفاده از انتخابات ریاست جمهوری 1992 به عنوان مطالعه موردی، این کتاب نشان می دهد که چگونه روند سیاسی آمریکا با استفاده از تکنیک های بازاریابی تغییر یافته است. نویسنده به موضوعاتی میپردازد که سلامت فرآیند سیاسی را مورد توجه جدی قرار میدهد، از جمله نقش نظرسنجی، پست مستقیم و تبلیغات تلویزیونی. این اولین گزارش جامع از تأثیر بازاریابی در کمپین انتخابات ریاست جمهوری است.
دانلود کتاب «بازاریابی رئیس جمهور: بازاریابی سیاسی به عنوان استراتژی کمپین»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)