دانلود کتاب The Learning Sciences in Educational Assessment: The Role of Cognitive Models (به فارسی: علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی) نوشته شده توسط «Jacqueline P. Leighton – Mark J. Gierl»
اطلاعات کتاب علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cambridge University Press
نویسنده: Jacqueline P. Leighton – Mark J. Gierl
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 278
حجم فایل: 1.20 مگابایت
کد کتاب: 0521194113 , 9780521194112
توضیحات کتاب علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی
در ایالات متحده امیدواری فزاینده ای وجود دارد که قوانین فدرال در قالب هیچ کودکی پشت سر باقی نماند، نتایج آموزشی را بهبود بخشد. با این حال، چالش بزرگی که به نظر می رسد، راه حل می تواند در نوک انگشتان ما باشد. این جلد انواع بصری مدل های شناختی در خواندن، علوم و ریاضیات را برای محققان، توسعه دهندگان آزمون، مدیران مدارس، سیاست گذاران و معلمان شناسایی می کند. در فرآیند شناسایی این مدلهای شناختی، این کتاب همچنین موضوعات روششناختی یا ترجمهای را بررسی میکند تا در هنگام تصمیمگیری در مورد چگونگی ایجاد ارزیابیهای روانشناختی آموزنده و روانسنجی در مقیاس بزرگ براساس علوم یادگیری در نظر گرفته شود. ابتکارات برای بازنگری سیستمهای آموزشی در حال خراب ممکن است با سیاستهای ملی آغاز شود، اما موفقیت این سیاستها به این بستگی دارد که چگونه سهامداران شروع به بازاندیشی درباره آنچه که با یک سنگکلیدی سیستم آموزشی امکانپذیر است: ارزیابی در مقیاس بزرگ، بستگی دارد.
دانلود کتاب «علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.