سایر علوم اجتماعی

علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی

The Learning Sciences in Educational Assessment: The Role of Cognitive Models

دانلود کتاب The Learning Sciences in Educational Assessment: The Role of Cognitive Models (به فارسی: علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی) نوشته شده توسط «Jacqueline P. Leighton – Mark J. Gierl»


اطلاعات کتاب علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Jacqueline P. Leighton – Mark J. Gierl

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 278

حجم فایل: 1.20 مگابایت

کد کتاب: 0521194113 , 9780521194112

توضیحات کتاب علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی

در ایالات متحده امیدواری فزاینده ای وجود دارد که قوانین فدرال در قالب هیچ کودکی پشت سر باقی نماند، نتایج آموزشی را بهبود بخشد. با این حال، چالش بزرگی که به نظر می رسد، راه حل می تواند در نوک انگشتان ما باشد. این جلد انواع بصری مدل های شناختی در خواندن، علوم و ریاضیات را برای محققان، توسعه دهندگان آزمون، مدیران مدارس، سیاست گذاران و معلمان شناسایی می کند. در فرآیند شناسایی این مدل‌های شناختی، این کتاب همچنین موضوعات روش‌شناختی یا ترجمه‌ای را بررسی می‌کند تا در هنگام تصمیم‌گیری در مورد چگونگی ایجاد ارزیابی‌های روان‌شناختی آموزنده و روان‌سنجی در مقیاس بزرگ براساس علوم یادگیری در نظر گرفته شود. ابتکارات برای بازنگری سیستم‌های آموزشی در حال خراب ممکن است با سیاست‌های ملی آغاز شود، اما موفقیت این سیاست‌ها به این بستگی دارد که چگونه سهامداران شروع به بازاندیشی درباره آنچه که با یک سنگ‌کلیدی سیستم آموزشی امکان‌پذیر است: ارزیابی در مقیاس بزرگ، بستگی دارد.


There is mounting hope in the United States that federal legislation in the form of No Child Left Behind will improve educational outcomes. As titanic as the challenge appears to be, however, the solution could be at our fingertips. This volume identifies visual types of cognitive models in reading, science, and mathematics for researchers, test developers, school administrators, policy makers, and teachers. In the process of identifying these cognitive models, the book also explores methodological or translation issues to consider as decisions are made about how to generate psychologically informative and psychometrically viable large-scale assessments based on the learning sciences. Initiatives to overhaul educational systems in disrepair may begin with national policies, but the success of these policies will hinge on how well stakeholders begin to rethink what is possible with a keystone of the educational system: large-scale assessment.

دانلود کتاب «علوم یادگیری در ارزشیابی آموزشی: نقش الگوهای شناختی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید