دانلود کتاب The Guide to Computer Simulations and Games (به فارسی: راهنمای شبیه سازی و بازی های کامپیوتری) نوشته شده توسط «K. Becker – J.R. Parker»
اطلاعات کتاب راهنمای شبیه سازی و بازی های کامپیوتری
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: John Wiley & Sons
نویسنده: K. Becker – J.R. Parker
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 446 / 482
حجم فایل: 21.80 مگابایت
کد کتاب: 1118009231 , 9781118009239
نوبت چاپ: Paperback
توضیحات کتاب راهنمای شبیه سازی و بازی های کامپیوتری
اولین کتاب شبیهسازی کامپیوتری برای هر کسی که یک بازی را طراحی یا میسازدپاسخ به تقاضای روزافزون برای کتابی که برای کسانی که شبیهسازیها و بازیها را طراحی، توسعه یا استفاده میکنند، این کتاب دقیقاً آنچه را که باید بدانید را به شما میآموزد. به منظور درک شبیهسازیهایی که میسازید یا استفاده میکنید بدون نیاز به دریافت مدرک دیگر. این کتاب آموزنده که در سه بخش سازماندهی شده است، ابتدا شبیهسازیهای کامپیوتری را تعریف میکند و تفاوت آنها را با شبیهسازیهای اکشن زنده و مبتنی بر کاغذ تشریح میکند.
بخش دوم بر اساس بخش قبلی است و جزئیات فنی شبیهسازیها را پوشش میدهد. ، شرح مفصلی از نحوه ساخت مدل ها و توضیح نحوه ترجمه آن مدل ها به شبیه سازی. در نهایت، بخش آخر چهار مثال ایجاد میکند که شما را در طول فرآیند از مدل تا شبیهسازی کامل و عملکردی راهنمایی میکند، که همگی با استفاده از نرمافزارهای رایگان در دسترس ایجاد شدهاند و همه آنها قابل دانلود هستند.
هر کسی را هدف قرار میدهد. علاقه مند به یادگیری در مورد عملکرد درونی یک شبیه سازی یا بازی است، اما ممکن است لزوما یک برنامه نویس یا دانشمند نباشد، جزئیات فنی در مورد اینکه شبیه سازی ها چیست و چگونه ساخته می شوند را ارائه می دهد، بدون اینکه شما را با اصطلاحات تخصصی پیچیده تحت تأثیر قرار دهد. شبیه سازی در مقابل مدل سازی و سنتی در مقابل. شبیهسازیهای کامپیوتری تأیید و اعتبارسنجی را بررسی میکند و ابزارهای شبیهسازی را مورد بحث قرار میدهد. راهنمای شبیه سازی ها و بازی های رایانه ایکتاب ایده آلی برای دریافت درک کامل از این موضوع جذاب است.
The second section builds upon the previous, with coverage of the technical details of simulations, a detailed description of how models are built, and an explanation of how those models are translated into simulations. Finally, the last section develops four examples that walk you through the process from model to finished and functional simulation, all of which are created using freely available software and all of which can be downloaded.
Targets anyone interested in learning about the inner workings of a simulation or game, but may not necessarily be a programmer or scientist Offers technical details on what simulations are and how they are built without overwhelming you with intricate jargon Breaks down simulation vs. modeling and traditional vs. computer simulations Examines verification and validation and discusses simulation tools Whether you need to learn how simulations work or it’s something you’ve always been curious about but couldn’t find the right resource, look no further. TheGuide to Computer Simulations and Gamesis the ideal book for getting a solid understanding of this fascinating subject.
دانلود کتاب «راهنمای شبیه سازی و بازی های کامپیوتری»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.