نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

توسعه مفاهیم و مهارت های حسابی: تخصص تطبیقی ​​سازنده

The Development of Arithmetic Concepts and Skills: Constructive Adaptive Expertise

دانلود کتاب The Development of Arithmetic Concepts and Skills: Constructive Adaptive Expertise (به فارسی: توسعه مفاهیم و مهارت های حسابی: تخصص تطبیقی ​​سازنده) نوشته شده توسط «Arthur J. Baroody – Ann Dowker»


اطلاعات کتاب توسعه مفاهیم و مهارت های حسابی: تخصص تطبیقی ​​سازنده

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Routledge

نویسنده: Arthur J. Baroody – Ann Dowker

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 516

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 080583155X , 9780805831559 , 9781410607218

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب توسعه مفاهیم و مهارت های حسابی: تخصص تطبیقی ​​سازنده

این جلد بر دو سؤال مرتبط متمرکز است که هم برای روانشناسی تفکر و یادگیری ریاضی و هم برای بهبود آموزش ریاضی اهمیت دارد: ماهیت تخصص ریاضی چیست؟ چگونه آموزش می تواند به بهترین شکل آن را ترویج کند؟ مشارکت کنندگان از تخصص های مختلف، از جمله روانشناسی شناختی، رشدی، آموزشی و عصبی. آموزش ریاضی؛ و آموزش ویژه دیدگاه های نظری و شواهد تجربی بسیار مورد نیاز را در مورد این موضوعات ارائه می دهد. همانطور که در این جلد گزارش شده است، هم تئوری و هم تحقیقات نشان می دهد که ماهیت تخصص ریاضی و چگونگی ارتقای بهترین آن بسیار پیچیده تر از خرد متعارف است و بسیاری از محققان، گذشته و حال، پیشنهاد کرده اند. نتایج مطالعات روان‌شناختی، آموزشی و بالینی با استفاده از طیف گسترده‌ای از وظایف و جمعیت‌های حسابی (شامل کودکان در حال رشد عادی و غیر معمول، بزرگسالان بدون آسیب و آسیب مغزی، و دانش‌آموزان) همگی به همین نتیجه اشاره می‌کنند: قلب تسلط محاسباتی، به طور کلی، و استفاده منعطف و خلاقانه از استراتژی ها، به طور خاص، چیزی است که “تخصص تطبیقی” (دانش معنادار یا مبتنی بر مفهوم) نامیده می شود. ساخت تخصص تطبیقی ​​در ریاضیات برای اولین بار در موضوعات مختلف حسابی و گروه های سنی مورد بررسی قرار می گیرد. این کتاب منبع ارزشمندی برای محققان و دانشجویان فارغ التحصیل علاقه مند به شناخت و یادگیری ریاضی (از جمله مربیان ریاضیات، روانشناسان رشد و تربیت، و روانشناسان عصبی)، مربیان (از جمله معلمان، ناظران برنامه درسی و مدیران مدارس) و سایرین علاقه مند به بهبود خواهد بود. دستورات حسابی (شامل مقامات ادارات آموزش ملی و محلی، رسانه ها و والدین).


This volume focuses on two related questions that are central to both the psychology of mathematical thinking and learning and to the improvement of mathematics education: What is the nature of arithmetic expertise? How can instruction best promote it? Contributors from a variety of specialities, including cognitive, developmental, educational, and neurological psychology; mathematics education; and special education offer theoretical perspectives and much needed empirical evidence about these issues. As reported in this volume, both theory and research indicate that the nature of arithmetic expertise and how to best promote it are far more complex than conventional wisdom and many scholars, past and present, have suggested. The results of psychological, educational, and clinical studies using a wide range of arithmetic tasks and populations (including ”normally” and atypically developing children, non-injured and brain-injured adults, and savants) all point to the same conclusion: The heart of arithmetic fluency, in general, and the flexible and creative use of strategies, in particular, is what is termed ”adaptive expertise” (meaningful or conceptually based knowledge). The construction of adaptive expertise in mathematics is, for the first time, examined across various arithmetic topics and age groups. This book will be an invaluable resource for researchers and graduate students interested in mathematical cognition and learning (including mathematics educators, developmental and educational psychologists, and neuropsychologists), educators (including teachers, curriculum supervisors, and school administrators), and others interested in improving arithmetic instruction (including officials in national and local education departments, the media, and parents).

دانلود کتاب «توسعه مفاهیم و مهارت های حسابی: تخصص تطبیقی ​​سازنده»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.