سایر علوم اجتماعی

مدیر کمپین: اجرای و برنده شدن در انتخابات محلی

The Campaign Manager : Running and Winning Local Elections

دانلود کتاب The Campaign Manager : Running and Winning Local Elections (به فارسی: مدیر کمپین: اجرای و برنده شدن در انتخابات محلی) نوشته شده توسط «Shaw – Catherine»


اطلاعات کتاب مدیر کمپین: اجرای و برنده شدن در انتخابات محلی

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Taylor and Francis

نویسنده: Shaw – Catherine

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 353

حجم فایل: 9.12 مگابایت

کد کتاب: 1138589276 , 9781138589278

نوبت چاپ: 6

توضیحات کتاب مدیر کمپین: اجرای و برنده شدن در انتخابات محلی

“کاترین شاو، مدیر مبارزات انتخاباتی موفق و شهردار سه‌بار اشلند، اورگان، کتابچه‌ای ضروری را برای پیمایش کمپین‌های محلی ارائه می‌کند. این کتاب راهنمای واضح و مختصر به تازه‌کارهای سیاسی و کهنه‌سربازان به طور یکسان برنامه‌ای دقیق و کامل برای سازماندهی ارائه می‌دهد. تامین مالی، تبلیغات و برنده شدن در کمپین های سیاسی محلی. یافتن پیام مناسب و هدف قرار دادن رای دهندگان مناسب به وضوح از طریق نمونه های خاص، حکایت ها و تصاویر توضیح داده شده است. شاو همچنین اطلاعات عمیقی در مورد گردآوری تیم ها و داوطلبان کمپین، بررسی، ارائه می دهد. نحوه انجام تجزیه و تحلیل حوزه، و نحوه مبارزات انتخاباتی با بودجه اندک. مدیر کمپین یک ارائه دلگرم کننده و شفاف از نحوه پیروزی در انتخابات در سطح محلی است. ویرایش ششم به طور کامل اصلاح شده است تا شامل پوشش های جدید و گسترده ای از معاصر باشد. مدیریت کمپین – از تبلیغات دیجیتال و ابزارهای رسانه اجتماعی جدید گرفته تا تاکتیک‌های هدف‌گیری رأی‌دهندگان مبتنی بر داده و استراتژی‌های رأی‌گیری از طریق پست.»–ارائه شده توسط انتشارات r. ادامه مطلب…
چکیده: “مدیر مبارزات انتخاباتی موفق و شهردار سه بار اشلند، اورگان، کاترین شاو موارد ضروری را ارائه می دهد. دارای دفترچه راهنما برای پیمایش کمپین های محلی. این کتاب راهنمای واضح و مختصر به تازه‌کاران و کهنه‌سربازان سیاسی به طور یکسان برنامه‌ای مفصل و کامل برای سازمان‌دهی، تأمین مالی، تبلیغات و برنده شدن کمپین‌های سیاسی محلی ارائه می‌دهد. یافتن پیام مناسب و هدف قرار دادن رأی دهندگان مناسب به وضوح از طریق مثال ها، حکایات و تصاویر مشخص توضیح داده شده است. شاو همچنین اطلاعات عمیقی در مورد گردآوری تیم ها و داوطلبان کمپین، بررسی، نحوه انجام تجزیه و تحلیل حوزه، و نحوه کمپین با بودجه کم ارائه می دهد. «مدیر کمپین» ارائه‌ای دلگرم‌کننده و شفاف از نحوه پیروزی در انتخابات در سطح محلی است. ویرایش ششم به طور کامل بازبینی شده است تا شامل پوشش‌های جدید و گسترده‌ای از مدیریت کمپین معاصر – از تبلیغات دیجیتال و ابزارهای جدید رسانه‌های اجتماعی گرفته تا رأی‌دهندگان مبتنی بر داده باشد. تاکتیک‌های هدف‌گیری و استراتژی‌های رای از طریق پست.”– ارائه شده توسط ناشر


“Successful campaign manager and three-time mayor of Ashland, Oregon, Catherine Shaw presents the must-have handbook for navigating local campaigns. This clear and concise handbook gives political novices and veterans alike a detailed, soup-to-nuts plan for organizing, funding, publicizing, and winning local political campaigns. Finding the right message and targeting the right voters are clearly explained through specific examples, anecdotes, and illustrations. Shaw also provides in-depth information on assembling campaign teams and volunteers, canvassing, how to conduct a precinct analysis, and how to campaign on a shoestring budget. The Campaign Manager is an encouraging, lucid presentation of how to win elections at the local level.The sixth edition has been fully revised to include new and expanded coverage of contemporary campaign management-from digital ads and new social media tools to data-driven voter targeting tactics and vote by mail strategies.”–Provided by publisher. Read more…
Abstract: “Successful campaign manager and three-time mayor of Ashland, Oregon, Catherine Shaw presents the must-have handbook for navigating local campaigns. This clear and concise handbook gives political novices and veterans alike a detailed, soup-to-nuts plan for organizing, funding, publicizing, and winning local political campaigns. Finding the right message and targeting the right voters are clearly explained through specific examples, anecdotes, and illustrations. Shaw also provides in-depth information on assembling campaign teams and volunteers, canvassing, how to conduct a precinct analysis, and how to campaign on a shoestring budget. The Campaign Manager is an encouraging, lucid presentation of how to win elections at the local level.The sixth edition has been fully revised to include new and expanded coverage of contemporary campaign management-from digital ads and new social media tools to data-driven voter targeting tactics and vote by mail strategies.”–Provided by publisher

دانلود کتاب «مدیر کمپین: اجرای و برنده شدن در انتخابات محلی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید