سایر علوم اجتماعی

مصرف کننده مرفه: بازاریابی و فروش سبک زندگی لوکس

The Affluent Consumer: Marketing and Selling the Luxury Lifestyle

دانلود کتاب The Affluent Consumer: Marketing and Selling the Luxury Lifestyle (به فارسی: مصرف کننده مرفه: بازاریابی و فروش سبک زندگی لوکس) نوشته شده توسط «Ronald D. Michman – Edward M. Mazze»


اطلاعات کتاب مصرف کننده مرفه: بازاریابی و فروش سبک زندگی لوکس

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Ronald D. Michman – Edward M. Mazze

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 208 / 209

حجم فایل: 954 کیلوبایت

کد کتاب: 0313086516 , 9780313086519

توضیحات کتاب مصرف کننده مرفه: بازاریابی و فروش سبک زندگی لوکس

با هر معیاری، بخش مرفه به طور تصاعدی در حال رشد است و بسیار متنوع‌تر از هر زمانی در گذشته (از نظر قومیت، تحصیلات، موقعیت مکانی و پیشینه حرفه‌ای) است. این بازار نشان دهنده فرصت های سودآور برای شرکت هایی است که درک می کنند این مشتریان چگونه فکر می کنند، عمل می کنند و تصمیمات خرید می گیرند. رونالد میشمن و ادوارد ماز با استفاده از تحقیقات اولیه، از جمله داده‌های جمعیت‌شناختی و اقتصادی، و تخصص حاصل از دهه‌ها مطالعه، آموزش و مشاوره در بازاریابی و رفتار مصرف‌کننده، رویکردی جامع برای تجزیه و تحلیل مصرف‌کننده مرفه و ایجاد، ترویج و فروش ارائه می‌کنند. محصولات و خدمات نوآورانه به آنها. نویسندگان با نشان دادن اصول خود از طریق ده‌ها مثال، از جمله آرمانی، مرسدس بنز، برادران بروکس، نیمان مارکوس، مریل لینچ، تیفانی، و حتی تخفیف‌ها، مانند تارگت و وال مارت، نحوه عملکرد بخش پیچیده بازار را تحلیل می‌کنند. افسانه‌ها و باورهای نادرست رایج در مورد ترکیب و رفتار این بخش را از بین می‌برند، آنها نه تنها یک راهنمای عملی برای بازاریابان و دانشجویان بازاریابی ارائه می‌کنند، بلکه نگاهی اجمالی به فرهنگی که برگرفته از مادی‌گرایی، موقعیت، و آرزوهای تجمل‌گرایی است. بخش مرفه به طور تصاعدی در حال رشد است و بسیار متنوع تر از هر زمانی در گذشته (از نظر قومیت، تحصیلات، موقعیت مکانی و پیشینه حرفه ای) است. در سال 2004، 8.2 میلیون خانوار در ایالات متحده وجود داشت که دارایی خالص آنها بیش از 1 میلیون دلار بود، بدون در نظر گرفتن محل سکونت اولیه. در همین حال، بین سال‌های 1995 تا 2001، تعداد خانواده‌هایی که برای درآمد بیش از 200000 دلار اظهارنامه مالیاتی ارائه می‌کنند، دو برابر شد. این بازار فرصت‌های سودآوری را برای شرکت‌هایی ارائه می‌کند که درک می‌کنند این مصرف‌کنندگان چگونه فکر می‌کنند، عمل می‌کنند و تصمیمات خرید می‌گیرند.


By any measure, the affluent sector is growing exponentially, and is far more diverse (in terms of ethnicity, education, location, and professional background) than any time in the past. This market represents lucrative opportunities for companies that understand how these customers think, act, and make purchasing decisions. Applying primary research, including demographic and economic data, and expertise developed from decades of studying, teaching, and consulting in marketing and consumer behavior, Ronald Michman and Edward Mazze present a comprehensive approach to analyzing the affluent consumer—and creating, promoting, and selling innovative products and services to them. Illustrating their principles through dozens of examples, including Armani, Mercedes Benz, Brooks Brothers, Neiman Marcus, Merrill Lynch, Tiffany, and even discounters, such as Target and Wal-Mart, the authors deconstruct how a complex market segment works. Dispelling popular myths and misconcpetions about the composition and behavior of this segment, they provide not only a practical guide for marketers and students of marketing, but a fascinating glimpse into a culture driven by materalism, status, and aspirations to luxury.By any measure, the affluent sector is growing exponentially, and is far more diverse (in terms of ethnicity, education, location, and professional background) than at any time in the past. In 2004, there were 8.2 million households in the United States with net worth over $1 million, excluding primary residence. Meanwhile, between 1995 and 2001, the number of families filing tax returns for income exceeding $200,000 doubled. This market represents lucrative opportunities for companies that understand how these consumers think, act, and make purchasing decisions.

دانلود کتاب «مصرف کننده مرفه: بازاریابی و فروش سبک زندگی لوکس»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید