دانلود کتاب Telephone and Helpdesk Skills: A Guide to Professional English (به فارسی: مهارت های تلفن و دفتر کمک: راهنمای زبان انگلیسی حرفه ای) نوشته شده توسط «Adrian Wallwork (auth.)»
اطلاعات کتاب مهارت های تلفن و دفتر کمک: راهنمای زبان انگلیسی حرفه ای
موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag New York
نویسنده: Adrian Wallwork (auth.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 178 / 183
حجم فایل: 2.42 مگابایت
کد کتاب: 1493906380 , 9781493906383
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مهارت های تلفن و دفتر کمک: راهنمای زبان انگلیسی حرفه ای
اگر انگلیسی زبان غیر بومی هستید و به عنوان بخشی از کار خود تماس های تلفنی برقرار می کنید، پس این کتاب برای شما مناسب است. با اعمال دستورالعمل های پیشنهادی، شانس بسیار بیشتری برای برقراری تماس تلفنی موثر خواهید داشت. شما یاد خواهید گرفت که چگونه:<p>
- آماده شدن برای تماس هم از نظر روانی و هم از نظر زبان انگلیسی<br>
- دریافت تماس (اگر کار می کنید) هنگام پذیرش)<br>
- پیام بگذارید<br>
- در مورد شرکت دیگری اطلاعات کسب کنید و در مورد شرکت خود صحبت کنید<br>
- افراد را تعقیب کنید ( یعنی افرادی که درخواستهای شما را پیگیری نکردهاند)<br>
- با تماسها و تماسگیرندگان مشکل برخورد کنید و روش تلفن خود را بهبود بخشید<br>
- استفاده از تلفن در حین کار بر روی میز کمک یا خط کمک<br>
- مشکلات زبان را حل کنید (یعنی زمانی که زبان انگلیسی طرف مقابل را نمی فهمید)<br>
- تلفظ خود را بهبود دهید<br>
از منابع موجود در اینترنت برای بهبود مهارت های شنیداری خود استفاده کنید<p>
این کتاب با فصلی از عبارات مفید به پایان می رسد. یک مقدمه مختصر برای مربیان در مورد نحوه آموزش مهارت های تلفن و میز کمک در یک دوره انگلیسی تجاری وجود دارد.
If you are a non-native English speaker and make telephone calls as part of your work, then this book is for you. By applying the suggested guidelines, you will stand a much greater chance of making an effective telephone call. You will learn how to:<p>
- prepare for a call both psychologically and from an English language point of view<br>
- receive calls (if you work on reception)<br>
- leave messages<br>
- find out about another company and talk about your own company<br>
- chase people (i.e. people who have not followed up your requests)<br>
- deal with difficult calls and callers, and improve your telephone manner<br>
- use the telephone while working on a help desk or helpline<br>
- resolve language difficulties (i.e. when you cannot understand the other person’s English)<br>
- improve your pronunciation<br>
- use resources on the Internet to improve your listening skills<p>
The book concludes with a chapter of useful phrases. There is a brief introduction for trainers on how to teach telephone and helpdesk skills within a Business English course.
دانلود کتاب «مهارت های تلفن و دفتر کمک: راهنمای زبان انگلیسی حرفه ای»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.