دانلود کتاب Spreadable media : creating value and meaning in a networked culture (به فارسی: رسانه های قابل پخش: ایجاد ارزش و معنا در فرهنگ شبکه ای) نوشته شده توسط «Henry Jenkins – Sam Ford – Joshua Green»
اطلاعات کتاب رسانه های قابل پخش: ایجاد ارزش و معنا در فرهنگ شبکه ای
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: New York University Press
نویسنده: Henry Jenkins – Sam Ford – Joshua Green
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 352 / 370
حجم فایل: 4.19 مگابایت
کد کتاب: 0814743900 , 9780814743904
توضیحات کتاب رسانه های قابل پخش: ایجاد ارزش و معنا در فرهنگ شبکه ای
رسانههای قابل پخش، تغییرات اساسی را که در محیط رسانهای معاصر ما رخ میدهد، ترسیم میکند، فضایی که شرکتها دیگر به شدت توزیع رسانهها را کنترل نمیکنند و بسیاری از ما مستقیماً در گردش محتوا درگیر هستیم. این «چسبندگی» – تجمع توجه در مکانهای متمرکز – با «قابلیت انتشار» – پراکندگی محتوا به طور گسترده از طریق شبکههای رسمی و غیررسمی، برخی از آنها تایید شده و بسیاری غیرمجاز هستند. چسبندگی معیار موفقیت در عصر پخش بوده است (و به دنیای آنلاین نیز منتقل شده است)، اما “گسترش پذیری” روش هایی را که محتوا از طریق رسانه های اجتماعی منتقل می شود را توصیف می کند. این کتاب در ادامه فرهنگ بسیار تأثیرگذار همگرایی: جایی که رسانههای قدیمی و جدید با هم برخورد میکنند، برخی از استعارهها و چارچوبهای رایج مورد استفاده برای توصیف رسانههای معاصر، از استعارههای بیولوژیکی مانند «میم» و «ویروسی» تا مفهوم «وب 2.0» را به چالش میکشد. و مفهوم رایج «اینفلوئنسرها». Spreadable Media ماهیت درگیری مخاطب، محیط مشارکت، روشی که ارزیابی ارزش ایجاد می کند و جریان های فراملی در قلب این پدیده ها را بررسی می کند. عناصری را مشخص میکند که محتوا را قابل پخشتر میکند و مدلهای کسبوکار رسانهای نوظهور را که برای دنیایی از گردش مشارکتی ساخته شدهاند، برجسته میکند. این کتاب همچنین تنشهای داخلی را که شرکتها با واقعیت ارتباطی جدید وفق میدهند بررسی میکند و نیاز به تغییر از «شنیدن» به «شنیدن» در فرهنگ شرکتی را استدلال میکند. نویسندگان با استفاده از نمونه هایی از فیلم، موسیقی، بازی، کمیک، تلویزیون، داستان سرایی رسانه ای، تبلیغات، و صنایع روابط عمومی، از جمله از ایالات متحده و سراسر جهان، خطوط محیط رسانه فعلی ما را نشان می دهند. پرسشهای آزاردهندهای که سازندگان محتوا باید به آنها بپردازند و مسئولیتهایی که همه ما بهعنوان شهروند در دنیایی که بسیاری از ما مرتباً محتوای رسانهای را در آن منتشر میکنیم، با آن روبرو هستیم. Spreadable Media که برای همه ما که به طور فعال محتوای رسانه ای را ایجاد و به اشتراک می گذاریم نوشته شده است، درک روشنی از نحوه انتشار ایده ها توسط مردم و پیامدهای این فعالیت ها برای تجارت، سیاست و زندگی روزمره ارائه می دهد.
دانلود کتاب «رسانه های قابل پخش: ایجاد ارزش و معنا در فرهنگ شبکه ای»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.