سایر علوم اجتماعی

رسانه های قابل پخش: ایجاد ارزش و معنا در فرهنگ شبکه ای

Spreadable media : creating value and meaning in a networked culture

دانلود کتاب Spreadable media : creating value and meaning in a networked culture (به فارسی: رسانه های قابل پخش: ایجاد ارزش و معنا در فرهنگ شبکه ای) نوشته شده توسط «Henry Jenkins – Sam Ford – Joshua Green»


اطلاعات کتاب رسانه های قابل پخش: ایجاد ارزش و معنا در فرهنگ شبکه ای

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: New York University Press

نویسنده: Henry Jenkins – Sam Ford – Joshua Green

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 352 / 370

حجم فایل: 4.19 مگابایت

کد کتاب: 0814743900 , 9780814743904

توضیحات کتاب رسانه های قابل پخش: ایجاد ارزش و معنا در فرهنگ شبکه ای

رسانه‌های قابل پخش، تغییرات اساسی را که در محیط رسانه‌ای معاصر ما رخ می‌دهد، ترسیم می‌کند، فضایی که شرکت‌ها دیگر به شدت توزیع رسانه‌ها را کنترل نمی‌کنند و بسیاری از ما مستقیماً در گردش محتوا درگیر هستیم. این «چسبندگی» – تجمع توجه در مکان‌های متمرکز – با «قابلیت انتشار» – پراکندگی محتوا به طور گسترده از طریق شبکه‌های رسمی و غیررسمی، برخی از آنها تایید شده و بسیاری غیرمجاز هستند. چسبندگی معیار موفقیت در عصر پخش بوده است (و به دنیای آنلاین نیز منتقل شده است)، اما “گسترش پذیری” روش هایی را که محتوا از طریق رسانه های اجتماعی منتقل می شود را توصیف می کند. این کتاب در ادامه فرهنگ بسیار تأثیرگذار همگرایی: جایی که رسانه‌های قدیمی و جدید با هم برخورد می‌کنند، برخی از استعاره‌ها و چارچوب‌های رایج مورد استفاده برای توصیف رسانه‌های معاصر، از استعاره‌های بیولوژیکی مانند «میم» و «ویروسی» تا مفهوم «وب 2.0» را به چالش می‌کشد. و مفهوم رایج «اینفلوئنسرها». Spreadable Media ماهیت درگیری مخاطب، محیط مشارکت، روشی که ارزیابی ارزش ایجاد می کند و جریان های فراملی در قلب این پدیده ها را بررسی می کند. عناصری را مشخص می‌کند که محتوا را قابل پخش‌تر می‌کند و مدل‌های کسب‌وکار رسانه‌ای نوظهور را که برای دنیایی از گردش مشارکتی ساخته شده‌اند، برجسته می‌کند. این کتاب همچنین تنش‌های داخلی را که شرکت‌ها با واقعیت ارتباطی جدید وفق می‌دهند بررسی می‌کند و نیاز به تغییر از «شنیدن» به «شنیدن» در فرهنگ شرکتی را استدلال می‌کند. نویسندگان با استفاده از نمونه هایی از فیلم، موسیقی، بازی، کمیک، تلویزیون، داستان سرایی رسانه ای، تبلیغات، و صنایع روابط عمومی، از جمله از ایالات متحده و سراسر جهان، خطوط محیط رسانه فعلی ما را نشان می دهند. پرسش‌های آزاردهنده‌ای که سازندگان محتوا باید به آن‌ها بپردازند و مسئولیت‌هایی که همه ما به‌عنوان شهروند در دنیایی که بسیاری از ما مرتباً محتوای رسانه‌ای را در آن منتشر می‌کنیم، با آن روبرو هستیم. Spreadable Media که برای همه ما که به طور فعال محتوای رسانه ای را ایجاد و به اشتراک می گذاریم نوشته شده است، درک روشنی از نحوه انتشار ایده ها توسط مردم و پیامدهای این فعالیت ها برای تجارت، سیاست و زندگی روزمره ارائه می دهد.


Spreadable Media maps fundamental changes taking place in our contemporary media environment, a space where corporations no longer tightly control media distribution and many of us are directly involved in the circulation of content. It contrasts “stickiness”—aggregating attention in centralized places—with “spreadability”—dispersing content widely through both formal and informal networks,some approved, many unauthorized. Stickiness has been the measure of success in the broadcast era (and has been carried over to the online world), but “spreadability” describes the ways content travels through social media. Following up on the hugely influential Convergence Culture: Where Old and New Media Collide, this book challenges some of the prevailing metaphors and frameworks used to describe contemporary media, from biological metaphors like “memes” and “viral” to the concept of “Web 2.0” and the popular notion of “influencers.” Spreadable Media examines the nature of audience engagement,the environment of participation, the way appraisal creates value,and the transnational flows at the heart of these phenomena. It delineates the elements that make content more spreadable and highlights emerging media business models built for a world of participatory circulation. The book also explores the internal tensions companies face as they adapt to the new communication reality and argues for the need to shift from “hearing” to “listening” in corporate culture. Drawing on examples from film, music, games, comics, television,transmedia storytelling, advertising, and public relations industries,among others—from both the U.S. and around the world—the authors illustrate the contours of our current media environment.They highlight the vexing questions content creators must tackle and the responsibilities we all face as citizens in a world where many of us regularly circulate media content. Written for any and all of us who actively create and share media content, Spreadable Media provides a clear understanding of how people are spreading ideas and the implications these activities have for business, politics, and everyday life.

دانلود کتاب «رسانه های قابل پخش: ایجاد ارزش و معنا در فرهنگ شبکه ای»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید