سایر علوم اجتماعی

کسی باید شکست بخورد: بازی با مجموع صفر در مدارس دولتی

Someone Has to Fail: The Zero-Sum Game of Public Schooling

دانلود کتاب Someone Has to Fail: The Zero-Sum Game of Public Schooling (به فارسی: کسی باید شکست بخورد: بازی با مجموع صفر در مدارس دولتی) نوشته شده توسط «David F. Labaree»


اطلاعات کتاب کسی باید شکست بخورد: بازی با مجموع صفر در مدارس دولتی

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Harvard University Press

نویسنده: David F. Labaree

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 313

حجم فایل: 680 کیلوبایت

کد کتاب: 0674050681 , 9780674050686

توضیحات کتاب کسی باید شکست بخورد: بازی با مجموع صفر در مدارس دولتی

ما واقعا از مدارس چه می خواهیم؟ فقط همه چیز با تمام تناقضاتش. بیشتر از همه، ما دسترسی و فرصت را برای همه کودکان می‌خواهیم، ​​اما همه مزایای ممکن را برای خودمان می‌خواهیم. بنابراین، دیوید لاباری، مورخ، در این نگاه تحریک‌آمیز به شیوه‌ای استدلال می‌کند که «این کهن‌الگوی ناکارآمدی در کاری که ما می‌خواهیم انجام دهد، بسیار خوب عمل می‌کند، حتی در صورتی که از آنچه ما صریحاً از او می‌خواهیم طفره می‌رود». از زمان نهضت رایج مدارس در قرن نوزدهم، مدارس انبوه به عنوان یک راه حل اساسی برای مشکلات بزرگ اجتماعی تلقی شده است. با این حال، همانطور که موج پس از موج جنبش های اصلاحی نشان داده است، تغییر مدارس بسیار دشوار است. Labaree نشان می دهد که چگونه خود سازماندهی سیستم مدرسه با کنترل محلی و اداری محدود اصلاحات را دشوار می کند. در عین حال، او استدلال می‌کند که انتخاب‌های مصرف‌کنندگان آموزشی همیشه تلاش‌های از بالا به پایین برای اصلاح مدارس را تحت تأثیر قرار داده است. تک تک خانواده ها به دنبال استفاده از مدارس برای اهداف خود هستند – برای دنبال کردن فرصت های اجتماعی، در صورت نیاز، و حفظ مزیت اجتماعی، در صورت داشتن آن. در اصل ما بهترین ها را برای همه بچه ها می خواهیم. در عمل ما بهترین ها را برای خودمان می خواهیم. تحریک‌آمیز، تزلزل‌ناپذیر، عصبانی، کسی باید شکست بخورد به این می‌نگرد که پیامدهای ناخواسته انتخاب‌های مصرف‌کننده یک سیستم آموزشی فوق‌العاده انعطاف‌پذیر ایجاد کرده است، دائماً در حال گسترش، دائماً نابرابر، دائماً در حال اصلاح است و هرگز تغییر چندانی نکرده است. (20101008)


What do we really want from schools? Only everything, in all its contradictions. Most of all, we want access and opportunity for all children—but all possible advantages for our own. So argues historian David Labaree in this provocative look at the way “this archetype of dysfunction works so well at what we want it to do even as it evades what we explicitly ask it to do.” Ever since the common school movement of the nineteenth century, mass schooling has been seen as an essential solution to great social problems. Yet as wave after wave of reform movements have shown, schools are extremely difficult to change. Labaree shows how the very organization of the locally controlled, administratively limited school system makes reform difficult. At the same time, he argues, the choices of educational consumers have always overwhelmed top-down efforts at school reform. Individual families seek to use schools for their own purposes—to pursue social opportunity, if they need it, and to preserve social advantage, if they have it. In principle, we want the best for all children. In practice, we want the best for our own. Provocative, unflinching, wry, Someone Has to Fail looks at the way that unintended consequences of consumer choices have created an extraordinarily resilient educational system, perpetually expanding, perpetually unequal, constantly being reformed, and never changing much. (20101008)

دانلود کتاب «کسی باید شکست بخورد: بازی با مجموع صفر در مدارس دولتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید