دانلود کتاب Shaders for Game Programmers and Artists (به فارسی: Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی) نوشته شده توسط «Sebastien St-Laurent»
اطلاعات کتاب Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Cengage Learning
نویسنده: Sebastien St-Laurent
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2004
تعداد صفحه: 513
حجم فایل: 5.86 مگابایت
کد کتاب: 1592000924 , 9781592000920
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی
این اولین کتابی است که به موضوع سایه بان ها به این شیوه در دسترس نزدیک می شود. با در نظر گرفتن یک رویکرد ساده و آسان برای دنبال کردن زبان سطح بالای این موضوع و جدا کردن خود از “Shaders for Game Programmers and Artists” در 3D API، دنیای سایهزنی بلادرنگ را برای مخاطبان گستردهای به ارمغان میآورد. علاقه مند برنامه نویسی بازی به توسعه دهنده بازی باتجربه. این ترکیب منحصربهفرد از رویکرد ساده و طیف گستردهای از تکنیکهای پوشش داده شده، «Shaders for Game Programmers and Artists» را به راهنمای منحصربهفردی تبدیل میکند که میتواند هم به عنوان یک آموزش برای کلاس درس و هم به عنوان یک کتابچه راهنمای مرجع برای در طول چرخه توسعه توسط توسعه دهندگان استفاده شود.
دانلود کتاب «Shaders برای برنامه نویسان و هنرمندان بازی»