دانلود کتاب Repeated Games with Incomplete Information (به فارسی: بازی های تکراری با اطلاعات ناقص) نوشته شده توسط «Robert J. Aumann – Michael Maschler»
اطلاعات کتاب بازی های تکراری با اطلاعات ناقص
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: The MIT Press
نویسنده: Robert J. Aumann – Michael Maschler
زبان: english
فرمت کتاب: DJVU (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1995
تعداد صفحه: 368 / 360
حجم فایل: 2.61 مگابایت
کد کتاب: 0262011476 , 9780262011471
توضیحات کتاب بازی های تکراری با اطلاعات ناقص
در طول اوج جنگ سرد، بین سالهای 1965 و 1968، رابرت اومان، مایکل ماشلر و ریچارد استرنز در تحقیقاتی در مورد پویایی مذاکرات کنترل تسلیحات همکاری کردند که از آن زمان برای کار بر روی بازیهای تکراری اساسی شده است. این پنج مقاله اساسی برای اولین بار در اینجا جمع آوری می شوند، با افزودن «پست نوشته ها» که بسیاری از پیشرفت ها را از زمان نگارش مقالات توصیف می کند. مدل اصلی مورد مطالعه در سراسر کتاب، مدلی است که در آن بازیکنان ناآگاه در مورد بازی در حال انجام باید آنچه را که می توانند از اقدامات دیگران بیاموزند. حل مشکل خلع سلاح تدریجی، که در آن هیچ یک از بازیکنان نمی دانستند که بازدهی خود برای هر توافقی چه خواهد بود، به دلیل عدم اطمینان در مورد زرادخانه و فناوری تولید سلاح طرف مقابل. اما این تحقیق به زودی بسیار تعمیمتر شد و پنهانکاری و افشای اطلاعات، سیگنالدهی و یادگیری، و ایدههای مرتبط در هر موقعیت رقابتی مکرر را پوشش داد. چهار فصل اول کتاب جنبه رقابتی حاصل جمع صفر نظریه بازیهای تکراری را بررسی میکند. فصل پنجم به پدیدههای مشارکتی میپردازد که در آن یک بازیکن ممکن است بخواهد اطلاعاتی را به دیگری ارسال کند. کتابشناسی گسترده همه موارد ذکر شده در متن اصلی، در پستنوشتهها و در مقدمه را پوشش میدهد. کتابشناسی همچنین شامل مجموعهای از مقالات و کتابهای منتشر شده است که به گزارشهای اصلی اشاره میکنند.
During the height of the Cold War, between 1965 and 1968, Robert Aumann, Michael Maschler, and Richard Stearns collaborated on research on the dynamics of arms control negotiations that has since become foundational to work on repeated games. These five seminal papers are collected here for the first time, with the addition of “postscripts” describing many of the developments since the papers were written. The basic model studied throughout the book is one in which players ignorant about the game being played must learn what they can from the actions of the others.The original work, done under contract to the United States Arms Control and Disarmament Agency, was intended to tackle the gradual disarmament problem, in which neither player knew what his own payoff would be for any given agreement, because of uncertainty about the other side’s arsenal and weapons production technology. But the research soon became much more generalized, covering information concealment and revelation, signaling and learning, and related ideas in any repeated competitive situation.The first four chapters of the book treat the competitive zero-sum side of the theory of repeated games. Chapter five takes up cooperative phenomena where one player may want to signal information to another. An extensive bibliography covers all items mentioned in the main text, in the postscripts, and in the introduction. The bibliography also includes a compilation of published papers and books that refer to the original reports.
دانلود کتاب «بازی های تکراری با اطلاعات ناقص»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.