دانلود کتاب Recognizing Public Value (به فارسی: شناخت ارزش عمومی) نوشته شده توسط «Mark H. Moore»
اطلاعات کتاب شناخت ارزش عمومی
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Harvard University Press
نویسنده: Mark H. Moore
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 496 / 492
حجم فایل: 2.71 مگابایت
کد کتاب: 0674066952 , 9780674066953
توضیحات کتاب شناخت ارزش عمومی
مارک اچ. مور اکنون کلاسیک ایجاد ارزش عمومی به مدیران دولتی توصیه هایی در مورد چگونگی ایجاد ارزش عمومی ارائه می دهد. اما آن کتاب یک سوال کلیدی را حلنشده باقی گذاشت: چگونه میتوان تشخیص داد که ارزش عمومی ایجاد شده است (از لحاظ حسابداری)؟ در اینجا، مور با ارائه فلسفهای از سنجش عملکرد که به مدیران دولتی کمک میکند تا ارزشی را که تولید میکنند، نام ببرند، مشاهده کنند و گاهی اوقات شمارش کنند، چه در آموزش، سلامت عمومی، ایمنی، پیشگیری از جرم، مسکن یا سایر زمینهها، شکاف را کاهش میدهد. او با ترکیب مطالعات موردی با تئوری، استدلال میکند که مدلهای بخش خصوصی مبتنی بر رضایت مشتری و نتیجه نهایی را نمیتوان به سازمانهای دولتی منتقل کرد. حساب ارزش عمومی (PVA)، که مور به عنوان یک جایگزین توسعه می دهد، ارزش هایی را که شهروندان می خواهند ببینند توسط عملیات آژانس تولید شده و در آنها منعکس می شود، مشخص می کند. اینها شامل دستیابی به ماموریت های تعریف شده جمعی، عادلانه بودن عملکرد آژانس ها، و رضایت مشتریان و سایر ذینفعان است.
اما مدیران دولتی استراتژیک نیز باید تصور کنند و استراتژی هایی را اجرا کنید که ارزشی را که در آینده ایجاد می کنند حفظ یا افزایش دهد. مور برای کمک به مدیران دولتی در انجام این کار، کارت امتیازی ارزش عمومی را ارائه می دهد که بر اقدامات لازم برای ایجاد مشروعیت و حمایت از ارزش پیش بینی شده، و بر نوآوری هایی که باید در ظرفیت عملیاتی موجود انجام شود، تمرکز می کند.
مور با استفاده از کارت امتیازی خود، استراتژی های مدیریتی در دنیای واقعی مدیران دولتی سابق مانند شهردار دی سی، آنتونی ویلیامز، کمیسر پلیس نیویورک، ویلیام براتون، و کمیسر اداره درآمد مینه سوتا، جان جیمز را ارزیابی می کند.
>
Mark H. Moore’s now classic Creating Public Value offered advice to public managers about how to create public value. But that book left a key question unresolved: how could one recognize (in an accounting sense) when public value had been created? Here, Moore closes the gap by setting forth a philosophy of performance measurement that will help public managers name, observe, and sometimes count the value they produce, whether in education, public health, safety, crime prevention, housing, or other areas. Blending case studies with theory, he argues that private sector models built on customer satisfaction and the bottom line cannot be transferred to government agencies. The Public Value Account (PVA), which Moore develops as an alternative, outlines the values that citizens want to see produced by, and reflected in, agency operations. These include the achievement of collectively defined missions, the fairness with which agencies operate, and the satisfaction of clients and other stake-holders.
But strategic public managers also have to imagine and execute strategies that sustain or increase the value they create into the future. To help public managers with that task, Moore offers a Public Value Scorecard that focuses on the actions necessary to build legitimacy and support for the envisioned value, and on the innovations that have to be made in existing operational capacity.
Using his scorecard, Moore evaluates the real-world management strategies of such former public managers as D.C. Mayor Anthony Williams, NYPD Commissioner William Bratton, and Commissioner of the Minnesota Department of Revenue John James.
دانلود کتاب «شناخت ارزش عمومی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.