دانلود کتاب Quality Time for Students: Learning In and Out of School (به فارسی: زمان با کیفیت برای دانش آموزان: یادگیری در داخل و خارج از مدرسه) نوشته شده توسط «OECD»
اطلاعات کتاب زمان با کیفیت برای دانش آموزان: یادگیری در داخل و خارج از مدرسه
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: OECD Publishing
نویسنده: OECD
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 272
حجم فایل: 5.94 مگابایت
کد کتاب: 9264087540 , 9789264087545
توضیحات کتاب زمان با کیفیت برای دانش آموزان: یادگیری در داخل و خارج از مدرسه
در زمانی که OECD و کشورهای شریک در تلاشند تا دریابند چگونه بدهی های رو به رشد را کاهش دهند و از کاهش بودجه عمومی حداکثر استفاده را ببرند، هزینه های آموزش هدف آشکاری برای بررسی است. مسئولان آموزش و پرورش، معلمان، سیاستگذاران، والدین و دانشآموزان برای تعیین شایستگی روزهای تحصیلی کوتاهتر یا طولانیتر یا سالهای تحصیلی، میزان زمانی که باید به دروس مختلف اختصاص داده شود، و سودمندی درسهای بعد از مدرسه و مطالعه مستقل تلاش میکنند. این گزارش بر نحوه استفاده دانش آموزان از زمان یادگیری، چه در مدرسه و چه در خارج از مدرسه تمرکز دارد. شرایط ایده آل برای اطمینان از استفاده کارآمد از زمان یادگیری دانش آموزان چیست؟ مدارس برای به حداکثر رساندن یادگیری که در مدت زمان محدودی که دانش آموزان در کلاس می گذرانند، چه کاری می توانند انجام دهند؟ زمان یادگیری در چه نوع درسی بیشترین سود را می برد؟ و چگونه می توان این را تعیین کرد؟ این گزارش از دادههای چرخه برنامه ارزیابی بینالمللی دانشآموزان (PISA) در سال 2006 استفاده میکند تا تفاوتها را در بین کشورها و در داخل کشورها در مدت زمانی که دانشآموزان برای مطالعه موضوعات مختلف صرف میکنند، مدت زمانی که در انواع مختلف فعالیتهای آموزشی صرف میکنند، و چگونگی آنها را توصیف کند. زمان یادگیری و نحوه عملکرد تحصیلی خود را اختصاص دهند. مطالعه بیشتر: اولین نتایج از PISA 2006 در PISA 2006: Science Competencies for Tomorrow’s World (OECD، 2007) منتشر شد. برنامه OECD برای ارزیابی دانشجویان بین المللی (PISA): PISA یک فرآیند مشترک بین 30 کشور عضو OECD و نزدیک به 30 کشور و اقتصاد شریک است. این برنامه تخصص کشورها و اقتصادهای شرکت کننده را گرد هم می آورد و توسط دولت های آنها بر اساس منافع مشترک و سیاست محور هدایت می شود. ویژگیهای منحصربهفرد آن عبارتند از: رویکرد سوادآموزی: PISA هر حوزه ارزیابی (علوم، خواندن و ریاضی) را نه عمدتاً از نظر تسلط بر برنامه درسی مدرسه، بلکه از نظر دانش و مهارتهای مورد نیاز برای مشارکت کامل در جامعه تعریف میکند. تعهد بلندمدت: کشورها را قادر می سازد تا به طور منظم و قابل پیش بینی پیشرفت خود را در دستیابی به اهداف کلیدی یادگیری نظارت کنند. گروه سنی تحت پوشش: با ارزیابی دانشآموزان 15 سالهای که نزدیک به پایان تحصیلات اجباری خود هستند، PISA نشانه قابل توجهی از عملکرد کلی سیستمهای مدرسه ارائه میکند. ارتباط با یادگیری مادامالعمر: PISA خود را به ارزیابی دانش و مهارتهای دانشآموزان محدود نمیکند، بلکه از آنها میخواهد تا در مورد انگیزههای خود برای یادگیری، باورهایشان در مورد خودشان و استراتژیهای یادگیریشان، و اهدافشان برای تحصیل و شغل آینده گزارش دهند.
دانلود کتاب «زمان با کیفیت برای دانش آموزان: یادگیری در داخل و خارج از مدرسه»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.