نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

برنامه نویسی بازی های چند نفره

Programming Multiplayer Games

دانلود کتاب Programming Multiplayer Games (به فارسی: برنامه نویسی بازی های چند نفره) نوشته شده توسط «Andrew Mulholland»


اطلاعات کتاب برنامه نویسی بازی های چند نفره

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Wordware Pub

نویسنده: Andrew Mulholland

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 577

حجم فایل: 6.14 مگابایت

کد کتاب: 0585498822 , 9781556220760

توضیحات کتاب برنامه نویسی بازی های چند نفره

من باید با رتبه‌بندی‌های 1 ستاره مضحک که توسط بازبین‌هایی که نمی‌دانند درباره چه صحبت می‌کنند، مقابله کنم. یک بررسی 1 ستاره برای یک کتاب کامپیوتری است که دارای کد کاملاً شکسته است که کامپایل نمی‌شود، اشتباهات تایپی و گرامری متعدد، و/یا مطالب قدیمی – که هیچ کدام این کتاب را توصیف نمی‌کند. رتبه 1 ستاره برای توقف درب است، که این کتاب نیست. متأسفانه، نقدهای بد (نوشته شده توسط افرادی که خواستار “در 7 مرحله آسان MMO خود را بسازید”) منجر به فروش ضعیف و چاپ نشدن کتاب شد، درست زمانی که برای تدریس دوره ای در این زمینه به آن نیاز دارم.

این کتاب، که من از یک فروشنده مستعمل پیدا کردم، به طور کامل برنامه نویسی سوکت های سطح پایین را با استفاده از کتابخانه Winsock، که اساس همه بازی های ویندوز تحت شبکه در بازار است (از جمله MMO مانند World of Warcraft) آموزش می دهد. شما باید بدانید که چگونه Winsock را در پایین‌ترین سطح برنامه‌نویسی کنید، و چگونه با multithreading مدیریت کنید تا بتوانید شغلی در زمینه انجام این نوع کارها پیدا کنید. هیچ کتاب دیگری در بازار وجود ندارد که این موضوع را پوشش دهد، و فروش ضعیف به این معنی است که احتمالاً در آینده کتابی وجود نخواهد داشت (حداقل برنامه‌نویسی جلد با این جزئیات).

محتوا از نسخه اول بسیار تقویت شده است، با فصل های بسیار متمرکز بر SQL و PHP بدون اینکه صفحات زیادی را اشغال کند. نویسندگان سعی می کنند نشان دهند که چگونه می توان یک پورتال برای یک بازی چند نفره ساخت که برای راه اندازی خود بازی استفاده می شود. کاری که آنها در اینجا انجام می دهند این است که با میزبانی چت زنده، مدیریت حساب و راه اندازی جلسات بازی، نشان دهند خدماتی مانند Battle.net چگونه کار می کند. فصل های مربوط به برنامه نویسی سوکت سطح پایین دقیقاً همان چیزی است که من به آن نیاز دارم. از آنجایی که من روی DirectX تمرکز می کنم، 2DLib چندان مفید نبود، بنابراین به طور کلی نمونه بازی را نادیده گرفتم.

به عنوان یک مربی که به این کتاب بدون چاپ نیاز دارد، مجبور شدم از یک سرویس کتاب الکترونیکی استفاده کنم تا از طریق کتابفروشی دانشگاه از آن پشتیبانی کنم. متاسفم که Wordware عادت بدی دارد که کتاب‌ها را خیلی زود آماده می‌کند (یک روش رایج برای این ناشر)، در حالی که دانشگاه‌ها نیاز دارند تا کتاب‌ها برای چندین سال زنده بمانند تا آنها را برای پذیرش در نظر بگیرند. این یک موضوع سخت برای یک دوره تخصصی است.


I need to counter the ridiculous 1-star ratings given by reviewers who don’t know what they’re talking about. A 1-star review is for a computer book that has completely broken code that will not compile, numerous typos and grammatical errors, and/or out of date material–none of which describes this book. A 1-star rating is for a door stop, which this book is not. Unfortunately, the bad reviews (written by people who are demanding “Create your own MMO in 7 easy steps”) led to weak sales and the book going out of print, just when I need it to teach a course on this subject.

This book, which I found from a used reseller, thoroughly teaches low level socket programming using the Winsock library, which is the basis for all networked Windows games on the market (including MMOs like World of Warcraft). You need to know how to program Winsock at the lowest level, and how to handle multithreading, in order to get a job in the field doing this sort of work. There is no other book on the market that covers this subject, and poor sales means there is not likely to be any in the future (at least that cover programming in this much detail).

The content has been greatly strengthened from the first edition, with very focused chapters on SQL and PHP without taking up too many pages. The authors do try to show how to build a portal for a multiplayer game, which would be used to launch the game itself. What they’re doing here is trying to show how a service like Battle.net works, by hosting live chat, account management, and launching game sessions. The chapters on low-level socket programming are exactly what I need. The 2DLib was not very useful since I focus on DirectX, so I ignored the sample game altogether.

As an instructor who needs this out of print book, I’ve had to use an e-book service in order to support it through the campus bookstore. I’m sorry that Wordware has such a bad habit of canning books too soon (a common practice for this publisher), while academia needs books to remain viable for several years in order to consider them for adoption. This is a tough subject for a niche course.

دانلود کتاب «برنامه نویسی بازی های چند نفره»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید