سایر علوم اجتماعی

روانشناسی مصرف کننده آنلاین درک و تأثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده در دنیای مجازی

ONLINE CONSUMER PSYCHOLOGY Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World

دانلود کتاب ONLINE CONSUMER PSYCHOLOGY Understanding and Influencing Consumer Behavior in the Virtual World (به فارسی: روانشناسی مصرف کننده آنلاین درک و تأثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده در دنیای مجازی) نوشته شده توسط «Curtis P. Haugtvedt – Karen A. Machleit – Richard Yalch»


اطلاعات کتاب روانشناسی مصرف کننده آنلاین درک و تأثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده در دنیای مجازی

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Psychology Press

نویسنده: Curtis P. Haugtvedt – Karen A. Machleit – Richard Yalch

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 574

حجم فایل: 33.14 مگابایت

کد کتاب: 1410612694 , 9781410612694

توضیحات کتاب روانشناسی مصرف کننده آنلاین درک و تأثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده در دنیای مجازی

روانشناسی مصرف کننده آنلاین به بسیاری از مسائل ایجاد شده توسط اینترنت می پردازد و از موضوع تبلیغات و وب فراتر می رود و موضوعاتی مانند سفارشی سازی، طراحی سایت، فرآیندهای دهان به دهان و مطالعه تصمیم گیری مصرف کننده در حالت آنلاین را شامل می شود.

تئوری‌ها و روش‌های تحقیق به ارائه بینش بیشتر در مورد فرآیندهای اساسی رفتار مصرف‌کننده در محیط‌های آنلاین کمک می‌کنند.

این کتاب به شش بخش تقسیم شده است:

  • بر روی جامعه تمرکز می کند و به توانایی اینترنت برای آوردن افراد همفکر از سراسر جهان در یک انجمن نگاه می کند؛
  • مسائل مربوط به تبلیغات، به ویژه نرخ کلیک و محتوای تبلیغاتی که در بازی آنلاین قرار داده شده است را بررسی می کند و شبکه های بی سیم؛
  • دلایلی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد که چرا مصرف کنندگان محصولات را سفارشی می کنند و مزایای سفارشی سازی را ارائه می دهد؛
  • درباره تاثیرات روانی طراحی سایت بحث می کند؛
  • این سوال را مطرح می کند. آیا اینترنت به مصرف کنندگان قدرت می دهد تا بسازند تصمیمات بهتر؛ و
  • ابزارهای تحقیقی را که می توان به صورت آنلاین مورد استفاده قرار داد بحث می کند.

Online Consumer Psychology addresses many of the issues created by the Internet and goes beyond the topic of advertising and the Web to include topics such as customization, site design, word of mouth processes, and the study of consumer decision making while online.

The theories and research methods help provide greater insight into the processes underlying consumer behavior in online environments.

Broken into six sections, this book:

  • focuses on community and looks at the Internet’s ability to bring like-minded individuals from around the world into one forum;
  • examines issues related to advertising, specifically click-through rates and advertising content placed within gaming online and wireless networks;
  • provides readers with reasons why consumers customize products and the benefits of customization;
  • discusses the psychological effects of site design;
  • asks the question of whether the Internet empowers consumers to make better decisions; and
  • discusses research tools that can be used online.

دانلود کتاب «روانشناسی مصرف کننده آنلاین درک و تأثیرگذاری بر رفتار مصرف کننده در دنیای مجازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید