دانلود کتاب Media Convergence in Japan (به فارسی: همگرایی رسانه ها در ژاپن) نوشته شده توسط «Patrick W. Galbraith – Jason G. Karlin (eds.)»
اطلاعات کتاب همگرایی رسانه ها در ژاپن
موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Kinema Club
نویسنده: Patrick W. Galbraith – Jason G. Karlin (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2016
تعداد صفحه: 283 / 296
حجم فایل: 12.18 مگابایت
کد کتاب: 0692629955 , 9780692629956
توضیحات کتاب همگرایی رسانه ها در ژاپن
سیستم رسانه ای ژاپن در نتیجه تغییرات در اقتصاد دیجیتال، معیارهای جدید مخاطبان و کاهش درآمدهای چاپی و پخش در وضعیتی متحول است. این جلد به بررسی مسائل مربوط به ادغام رسانه ها، فرهنگ مشارکتی و حق رای دادن در ژاپن معاصر می پردازد و چگونگی سازگاری سیستم رسانه ای ژاپن با تغییرات را با توجه به تمایلش به اولویت دادن به بازارهای داخلی، محدود کردن دسترسی و مشارکت طرفداران بررسی می کند. فصلها تضاد و مذاکرات درون سیستم رسانهای ژاپن، تحولات ساختاری، شیوههای نوظهور روابط تولیدکننده و مخاطب و مکانهای بالقوه نوآوری را در نظر میگیرند.
دانلود کتاب «همگرایی رسانه ها در ژاپن»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.