دانلود کتاب Learning LibGDX Game Development (به فارسی: آموزش توسعه بازی LibGDX) نوشته شده توسط «Suryakumar Balakrishnan Nair – Andreas Oehlke»
اطلاعات کتاب آموزش توسعه بازی LibGDX
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Packt Publishing
نویسنده: Suryakumar Balakrishnan Nair – Andreas Oehlke
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2014
تعداد صفحه: 500 / 478
حجم فایل: 9.82 مگابایت
کد کتاب: 1783554770 , 9781783554775
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب آموزش توسعه بازی LibGDX
از قدرت چارچوب LibGDX برای ایجاد یک بازی چند پلتفرمی استفاده کنید
درباره این کتاب
- کد بازی خود را یکبار بنویسید و آن را روی پلتفرم های متعدد اجرا کنید با استفاده از LibGDX
- درباره ویژگیهای کلیدی LibGDX که چرخههای توسعه شما را آسان و سرعت میبخشد بیاموزید
- یک راهنمای جامع و آسان که به شما کمک میکند بازیها را در LibGDX با موفقیت توسعه دهید.
این کتاب برای چه کسی است
این کتاب برای توسعهدهندگان بازیهای مستقل و موجود و همچنین کسانی است که میخواهند با استفاده از LibGDX توسعه بازی را شروع کنند. دانش اولیه برنامه نویسی جاوا و توسعه بازی مورد نیاز است.
در جزئیات
LibGDX یک چارچوب توسعه بازی چند پلتفرمی است و یکی از محبوب ترین فریم ورک ها برای ساخت بازی است که مجموعه ای جامع از قابلیت ها و ویژگی های توسعه را ارائه می دهد. استفاده کنید و در بازیها گنجانده شوید.
این کتاب با معرفی LibGDX و نحوه استفاده از ابزار راهاندازی پروژه آن برای ساختن برنامهای که میتواند چندین پلتفرم را پشتیبانی کند، آشنا میکند، قبل از اینکه به تدریج به پیکربندی بازی خود بپردازید. سپس، سازماندهی منابع، ایجاد یک صحنه، بازیگران و یک سیستم منو را یاد خواهید گرفت. شما همچنین ظاهر بصری بازی خود را بهبود می بخشید و انتقال آن را به همراه موسیقی و جلوه های صوتی مدیریت می کنید. سپس به سراغ پوشش تکنیک های برنامه نویسی پیشرفته و ایجاد و مدیریت انواع انیمیشن ها می روید.
در نهایت، با اصول برنامه نویسی سه بعدی و موتور فیزیک سه بعدی آشنا خواهید شد. در پایان این کتاب، میتوانید با استفاده از چارچوب LibGDX، بازیهای چند پلتفرمی خود را توسعه دهید.
Wield the power of the LibGDX framework to create a cross-platform game
About This Book
- Write your game code once and run it on a multitude of platforms using LibGDX
- Learn about the key features of LibGDX that will ease and speed up your development cycles
- An easy-to-follow, comprehensive guide that will help you develop games in LibGDX successfully
Who This Book Is For
This book is aimed at indie and existing game developers as well as those who want to get started with game development using LibGDX. Basic knowledge of Java programming and game development is required.
In Detail
LibGDX is a multiplatform game development framework, and is one of the most popular frameworks for building games, providing a comprehensive set of development capabilities and features to use and incorporate into games.
This book starts off by introducing you to LibGDX and how to use its project setup tool to build an application that can support multiple platforms, before gradually moving on to configuring your game. Then, you will learn to organize resources, create a scene, actors, and a menu system. You will also enhance the visual appearance of your game and manage its transitions, along with music and sound effects. You will then move on to cover the advanced programming techniques and create and manage different kinds of animations.
Finally, you will be introduced to the basics of 3D programming and the 3D physics engine. By the end of this book, you will be able to start developing your very own cross-platform games using the LibGDX framework.
دانلود کتاب «آموزش توسعه بازی LibGDX»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.