سایر علوم اجتماعی

چگونه رای دهندگان تصمیم می گیرند: پردازش اطلاعات در مبارزات انتخاباتی

How Voters Decide: Information Processing in Election Campaigns

دانلود کتاب How Voters Decide: Information Processing in Election Campaigns (به فارسی: چگونه رای دهندگان تصمیم می گیرند: پردازش اطلاعات در مبارزات انتخاباتی) نوشته شده توسط «Richard R. Lau – David P. Redlawsk»


اطلاعات کتاب چگونه رای دهندگان تصمیم می گیرند: پردازش اطلاعات در مبارزات انتخاباتی

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Cambridge University Press

نویسنده: Richard R. Lau – David P. Redlawsk

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 366 / 367

حجم فایل: 4.34 مگابایت

کد کتاب: 0521848598 , 9780521848596

توضیحات کتاب چگونه رای دهندگان تصمیم می گیرند: پردازش اطلاعات در مبارزات انتخاباتی

این کتاب سعی دارد با پیشنهاد یک چارچوب تغییر پارادایم برای مطالعه تصمیم‌گیری رأی‌دهندگان، حوزه تحقیقات رفتار رأی‌دهی را تغییر مسیر دهد. یک روش آزمایشی ابتکاری برای ورود به “درون سر” شهروندان ارائه شده است، زیرا آنها با هجوم گسترده اطلاعات از مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری مدرن روبرو می شوند. چهار نوع کلی از استراتژی های تصمیم گیری تعریف شده نظری که رای دهندگان برای کمک به تصمیم گیری در مورد حمایت از کدام نامزد استفاده می کنند، توصیف و به صورت عملیاتی تعریف شده اند. عوامل فردی و مرتبط با مبارزات انتخاباتی که رأی دهندگان را به اتخاذ یکی از این استراتژی ها سوق می دهد مورد بررسی قرار می گیرد. مهمتر از همه، این تحقیق یک تمرکز هنجاری جدید را برای مطالعه علمی رفتار رأی‌دهی پیشنهاد می‌کند: ما باید نه تنها به این که کدام نامزد بیشترین رأی را کسب کرده است، بلکه باید به این موضوع هم اهمیت دهیم که چه تعداد از شهروندان به درستی رأی داده‌اند – یعنی مطابق با آگاهی کامل خودشان. اولویت ها.


This book attempts to redirect the field of voting behavior research by proposing a paradigm-shifting framework for studying voter decision making. An innovative experimental methodology is presented for getting ‘inside the heads’ of citizens as they confront the overwhelming rush of information from modern presidential election campaigns. Four broad theoretically-defined types of decision strategies that voters employ to help decide which candidate to support are described and operationally-defined. Individual and campaign-related factors that lead voters to adopt one or another of these strategies are examined. Most importantly, this research proposes a new normative focus for the scientific study of voting behavior: we should care about not just which candidate received the most votes, but also how many citizens voted correctly – that is, in accordance with their own fully-informed preferences.

دانلود کتاب «چگونه رای دهندگان تصمیم می گیرند: پردازش اطلاعات در مبارزات انتخاباتی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید