دانلود کتاب Gaming for Classroom-Based Learning: Digital Role Playing as a Motivator of Study (Premier Reference Source) (به فارسی: بازی برای یادگیری مبتنی بر کلاس درس: ایفای نقش دیجیتال به عنوان یک انگیزه برای مطالعه (منبع مرجع برتر)) نوشته شده توسط «Young Kyun Baek»
اطلاعات کتاب بازی برای یادگیری مبتنی بر کلاس درس: ایفای نقش دیجیتال به عنوان یک انگیزه برای مطالعه (منبع مرجع برتر)
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه های کاربردی و نرم افزار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Information Science Reference
نویسنده: Young Kyun Baek
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 359
حجم فایل: 4.18 مگابایت
کد کتاب: 1615207147 , 9781615207145
نوبت چاپ: First
توضیحات کتاب بازی برای یادگیری مبتنی بر کلاس درس: ایفای نقش دیجیتال به عنوان یک انگیزه برای مطالعه (منبع مرجع برتر)
برای استفاده مؤثر از بازیها در کلاس، معلمان و والدین باید در مورد عملکردهای مثبت بازیها در جهت یادگیری دانشآموزان به توافق برسند، تصمیم بگیرند و بازیهای آموزشی مناسب مرتبط با محتوا و وظایف در کلاس را انتخاب کنند و دانش کسب شده خود را در زمینه تدریس منتشر کنند. به عنوان بخشی از گفت و گوی بین المللی بین محققان فناوری آموزشی، بازی برای یادگیری مبتنی بر کلاس درس: ایفای نقش دیجیتال به عنوان انگیزه مطالعه به بررسی این موضوع می پردازد که آیا بازی ها می توانند دانش آموزان را برای یادگیری و بهبود دانش و مهارت های خود برانگیزند یا خیر. این مجموعه تحقیقاتی با هدف آگاه ساختن معلمان کلاس درس و پیش از خدمت از پتانسیل بازی ها برای بهبود آموزش و یادگیری است.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.