نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

بازی برای یادگیری مبتنی بر کلاس درس: ایفای نقش دیجیتال به عنوان یک انگیزه برای مطالعه (منبع مرجع برتر)

Gaming for Classroom-Based Learning: Digital Role Playing as a Motivator of Study (Premier Reference Source)

دانلود کتاب Gaming for Classroom-Based Learning: Digital Role Playing as a Motivator of Study (Premier Reference Source) (به فارسی: بازی برای یادگیری مبتنی بر کلاس درس: ایفای نقش دیجیتال به عنوان یک انگیزه برای مطالعه (منبع مرجع برتر)) نوشته شده توسط «Young Kyun Baek»


اطلاعات کتاب بازی برای یادگیری مبتنی بر کلاس درس: ایفای نقش دیجیتال به عنوان یک انگیزه برای مطالعه (منبع مرجع برتر)

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه های کاربردی و نرم افزار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Information Science Reference

نویسنده: Young Kyun Baek

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 359

حجم فایل: 4.18 مگابایت

کد کتاب: 1615207147 , 9781615207145

نوبت چاپ: First

توضیحات کتاب بازی برای یادگیری مبتنی بر کلاس درس: ایفای نقش دیجیتال به عنوان یک انگیزه برای مطالعه (منبع مرجع برتر)

برای استفاده مؤثر از بازی‌ها در کلاس، معلمان و والدین باید در مورد عملکردهای مثبت بازی‌ها در جهت یادگیری دانش‌آموزان به توافق برسند، تصمیم بگیرند و بازی‌های آموزشی مناسب مرتبط با محتوا و وظایف در کلاس را انتخاب کنند و دانش کسب شده خود را در زمینه تدریس منتشر کنند. به عنوان بخشی از گفت و گوی بین المللی بین محققان فناوری آموزشی، بازی برای یادگیری مبتنی بر کلاس درس: ایفای نقش دیجیتال به عنوان انگیزه مطالعه به بررسی این موضوع می پردازد که آیا بازی ها می توانند دانش آموزان را برای یادگیری و بهبود دانش و مهارت های خود برانگیزند یا خیر. این مجموعه تحقیقاتی با هدف آگاه ساختن معلمان کلاس درس و پیش از خدمت از پتانسیل بازی ها برای بهبود آموزش و یادگیری است.


In order to effectively use games in the classroom, teachers and parents need to agree on games positive functions toward students learning, decide and select good educational games relevant to content and tasks in the classroom, and disseminate their acquired knowledge into the teaching field. As part of an international dialogue between researchers in educational technology, Gaming for Classroom-Based Learning: Digital Role Playing as a Motivator of Study investigates whether games can motivate students to learn and improve their knowledge and skills. This collection of research aims to inform classroom and pre-service teachers of the potential of games for improving teaching and learning.

دانلود کتاب «بازی برای یادگیری مبتنی بر کلاس درس: ایفای نقش دیجیتال به عنوان یک انگیزه برای مطالعه (منبع مرجع برتر)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید