دانلود کتاب Game Theory and Decision Theory in Agent-Based Systems (به فارسی: نظریه بازی ها و نظریه تصمیم در سیستم های عامل محور) نوشته شده توسط «Simon Parsons – Michael Wooldridge (auth.) – Simon Parsons – Piotr Gmytrasiewicz – Michael Wooldridge (eds.)»
اطلاعات کتاب نظریه بازی ها و نظریه تصمیم در سیستم های عامل محور
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer US
نویسنده: Simon Parsons – Michael Wooldridge (auth.) – Simon Parsons – Piotr Gmytrasiewicz – Michael Wooldridge (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 379 / 402
حجم فایل: 17.77 مگابایت
کد کتاب: 1461511070 , 9781461511076
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب نظریه بازی ها و نظریه تصمیم در سیستم های عامل محور
تئوری بازی و نظریه تصمیم در سیستمهای مبتنی بر عامل مجموعهای از مقالات از محققان برجسته بینالمللی است که دیدگاه گستردهای از روشهای بسیاری که نظریه بازی و نظریه تصمیم را میتوان در سیستمهای مبتنی بر عامل به کار برد، از کاربردهای استاندارد ارائه میدهد. عناصر اصلی تئوری برای پیشرفت های پیشرفته تر. طیف وسیعی از موضوعات مورد بحث در این کتاب اولین جلد جامع را در اختیار خواننده قرار می دهد که هم عمق و هم وسعت کار را در به کارگیری تکنیک هایی از نظریه بازی ها و نظریه تصمیم گیری برای طراحی سیستم های مبتنی بر عامل نشان می دهد. فصول عبارتند از:
- انتخاب شرکا.
- تکامل عوامل دارای احساسات اخلاقی در یک تمرین IPD.
- آرزوهای پویا;
- عواطف و شخصیت;
- رویکرد تئوریک تصمیم به نظریه بازی.
- Shopbot Economics;
- پیدا کردن بهترین راه برای عضویت؛
- Shopbots و Pricebots در بازارهای خدمات الکترونیکی؛
- مکانیسم های زمانی چند جمله ای;
- درخت های یادگیری و رگرسیون چند عاملی Q;
- تعادل رضایت بخش.
- بررسی انعطاف پذیری تعهد در قراردادهای چند عاملی.
- قیمت گذاری در اقتصادهای عامل با استفاده از یادگیری Q چند عاملی.
- استفاده از بازی هایپربازی برای افزایش بازده برنامه ریزی شده و کاهش ریسک؛
- مذاکره دوجانبه با اطلاعات ناقص و نامشخص؛
- پروتکل مزایده ترکیبی قوی در برابر پیشنهادهای نامناسب.
Game Theory And Decision Theory In Agent-Based Systems is a collection of papers from international leading researchers, that offers a broad view of the many ways game theory and decision theory can be applied in agent-based systems, from standard applications of the core elements of the theory to more cutting edge developments. The range of topics discussed in this book provide the reader with the first comprehensive volume that reflects both the depth and breadth of work in applying techniques from game theory and decision theory to design agent-based systems. Chapters include:
- Selecting Partners;
- Evolution of Agents with Moral Sentiments in an IPD Exercise;
- Dynamic Desires;
- Emotions and Personality;
- Decision-Theoretic Approach to Game Theory;
- Shopbot Economics;
- Finding the Best Way to Join in;
- Shopbots and Pricebots in Electronic Service Markets;
- Polynomial Time Mechanisms;
- Multi-Agent Q-learning and Regression Trees;
- Satisficing Equilibria;
- Investigating Commitment Flexibility in Multi-agent Contracts;
- Pricing in Agent Economies using Multi-agent Q-learning;
- Using Hypergames to Increase Planned Payoff and Reduce Risk;
- Bilateral Negotiation with Incomplete and Uncertain Information;
- Robust Combinatorial Auction Protocol against False-name Bids.
دانلود کتاب «نظریه بازی ها و نظریه تصمیم در سیستم های عامل محور»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.