دانلود کتاب Game Data Science (به فارسی: علوم داده بازی) نوشته شده توسط «Magy Seif El-Nasr – Truong-Huy D. Nguyen – Alessandro Canossa – Anders Drachen»
اطلاعات کتاب علوم داده بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Oxford University Press
نویسنده: Magy Seif El-Nasr – Truong-Huy D. Nguyen – Alessandro Canossa – Anders Drachen
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 416 / 414
حجم فایل: 8.34 مگابایت
کد کتاب: 019289787X , 9780192897879
توضیحات کتاب علوم داده بازی
علم داده بازی که به عنوان عمل به دست آوردن بینش از داده های بازی تعریف می شود، انقلابی را در صنعت بازی های چند میلیارد دلاری ایجاد کرده است – اطلاع رسانی و افزایش فرآیندهای تولید، طراحی و توسعه. تقریباً همه شرکت های بازی سازی و دانشگاهیان اکنون نوعی از بازی را اتخاذ کرده اند
علم داده، هر ابزاری که توسط توسعهدهندگان بازی استفاده میشود، امکان جمعآوری دادهها از بازیها را فراهم میکند، اما تاکنون هیچ منبع قطعی برای دانشگاهیان و متخصصان در این بخش به سرعت در حال توسعه وجود نداشته است.
Games Data Science مقدمهای عالی برای این دامنه جدید ارائه میکند و راهنمای قطعی روشها و شیوههای علوم رایانه، تجزیه و تحلیل، و علم داده را که در بازیهای ویدیویی اعمال میشود، ارائه میکند. این منبع ایده آل برای دانشجویان دانشگاهی و فراگیران حرفه ای است که به دنبال این هستند
درک چگونگی استفاده از علم داده در چرخه توسعه و تولید بازی، و همچنین در زمینه بین رشته ای تحقیقات بازی ها.
این کتاب در فصلهایی که نمونههای دادههای آزمایشگاهی و بازی را ادغام میکند، منبعی منحصربهفرد برای آموزش و آموزش متخصصان صنعت و دانشگاهیان در مورد استفاده از علوم داده بازی، با تمرینها و مثالهای عملی در مورد نحوه پیادهسازی و استفاده از چنین فرآیندهایی در
دانشگاه و صنعت، درهم آمیختن یادگیری نظری با کاربرد عملی در سراسر.
data science, every tool utilized by game developers allows collecting data from games, yet there has been no definitive resource for academics and professionals in this rapidly developing sector until now.
Games Data Science delivers an excellent introduction to this new domain and provides the definitive guide to methods and practices of computer science, analytics, and data science as applied to video games. It is the ideal resource for academic students and professional learners seeking to
understand how data science is used within the game development and production cycle, as well as within the interdisciplinary field of games research.
Organized into chapters that integrate laboratory and game data examples, this book provides a unique resource to train and educate both industry professionals and academics about the use of game data science, with practical exercises and examples on how such processes are implemented and used in
academia and industry, interweaving theoretical learning with practical application throughout.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.