برنامه نويسي

طراحی موتور بازی سه بعدی. رویکردی عملی به گرافیک کامپیوتری بلادرنگ

3D Game Engine Design. A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics

دانلود کتاب 3D Game Engine Design. A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics (به فارسی: طراحی موتور بازی سه بعدی. رویکردی عملی به گرافیک کامپیوتری بلادرنگ) نوشته شده توسط «Eberly D.H.»


اطلاعات کتاب طراحی موتور بازی سه بعدی. رویکردی عملی به گرافیک کامپیوتری بلادرنگ

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Morgan Kaufmann

نویسنده: Eberly D.H.

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2000

تعداد صفحه: 560 / 586

حجم فایل: 69.57 مگابایت

کد کتاب: 1558605932 , 9781558605930

توضیحات کتاب طراحی موتور بازی سه بعدی. رویکردی عملی به گرافیک کامپیوتری بلادرنگ

طراحی موتور بازی سه بعدی اولین کتابی است که فراتر از توضیحات اولیه الگوریتم ها رفته و فرآیند پیچیده مهندسی مورد نیاز برای طراحی و ساخت یک موتور گرافیکی بلادرنگ را برای پشتیبانی از واقع گرایی فیزیکی به طور دقیق نشان می دهد. الگوریتم‌های سریع‌تر همیشه بر پردازنده‌های سریع‌تر و تکنیک‌های بهینه‌سازی زبان اسمبلی پیروز می‌شوند. با این حال، پیاده‌سازی این الگوریتم‌ها می‌تواند حتی برای برنامه‌نویسان با تجربه نیز چالش‌برانگیز باشد.


3D Game Engine Design is the first book to go beyond basic descriptions of algorithms and accurately demonstrate the complex engineering process required to design and build a real-time graphics engine to support physical realism. Faster algorithms will always win out over faster processors and assembly-language optimization techniques. Implementing those algorithms, however, can be a challenge for even experienced programmers.

دانلود کتاب «طراحی موتور بازی سه بعدی. رویکردی عملی به گرافیک کامپیوتری بلادرنگ»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید