آموزش و پرورش

مربیگری خاطره انگیز: تغییر مدارس در یک مکالمه در یک زمان

Evocative Coaching: Transforming Schools One Conversation at a Time

دانلود کتاب Evocative Coaching: Transforming Schools One Conversation at a Time (به فارسی: مربیگری خاطره انگیز: تغییر مدارس در یک مکالمه در یک زمان) نوشته شده توسط «Bob Tschannen-Moran – Megan Tschannen-Moran»


اطلاعات کتاب مربیگری خاطره انگیز: تغییر مدارس در یک مکالمه در یک زمان

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Jossey-Bass

نویسنده: Bob Tschannen-Moran – Megan Tschannen-Moran

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 368 / 371

حجم فایل: 2.25 مگابایت

کد کتاب: 0470630914 , 9780470630914

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مربیگری خاطره انگیز: تغییر مدارس در یک مکالمه در یک زمان

گفتگوهای زیادی در مورد چگونگی بهتر کردن مدارس وجود دارد. متأسفانه، ماهیت آن مکالمات اغلب اوضاع را بدتر می کند. مربیگری خاطره انگیز: تغییر مدارس در یک مکالمه در یک زمان، راهی برای تغییر آن ترسیم می کند. با اتخاذ یک رویکرد معلم محور، بدون خطا و مبتنی بر نقاط قوت برای بهبود عملکرد، مدل مربیگری انگیزشی انگیزه و حرکتی را ایجاد می کند که معلمان و مدارس را قادر می سازد به نتایج مطلوب دست یابند و کیفیت زندگی را افزایش دهند. به عنوان یک رقص پویا، مدل در چهار مرحله طراحی شده است؟ داستان، همدلی، پرس و جو، طراحی؟ که هر کدام در فصل خود با مطالب گویای قدرتمند و سؤالات بحث پایان فصل ارائه شده است تا تأمل بیشتری را به دنبال داشته باشد. باب و مگان تشانن-موران نویسندگان، با گرد هم آوردن بهترین تحقیقات و خرد در رهبری آموزشی و مربیگری حرفه ای، روشی ساده و در عین حال عمیق برای تسهیل مکالمات جدید در مدارس از طریق گوش دادن به داستان، ابراز همدلی، پرسش قدردانی و تفکر طراحی. این یک فرآیند تکراری است که فراتر از شیوه های قدیمی تفکر، انجام و بودن حرکت می کند. این یک فرآیند الهام بخش است که شور و شوق برای بهتر کردن مدارس را، هر بار یک مکالمه، دوباره تقویت می کند. این زمانی اتفاق می افتد که مربیان: معلمان توجه کامل و بدون تقسیم ما را به معلمان معطوف می کنند؛ معلمان را در جایی که در حال حاضر هستند می پذیرند و ملاقات می کنند، بدون اینکه آنها را اشتباه کنند، بپرسند. و به معلمان اعتماد کنید تا مسئولیت یادگیری و رشد خود را برعهده بگیرند؛ مطمئن شوید که معلمان بیشتر از ما صحبت می کنند؛ معلمان را قادر می سازند تا ارزش مثبت تجربیات خود را درک کنند؛ از نقاط قوتی که معلمان برای رویارویی با چالش ها و غلبه بر موانع دارند استفاده کنند؛ مشکلات را دوباره چارچوب بندی کنند و چالش‌ها به‌عنوان فرصت‌هایی برای یادگیری و رشد؛ دعوت از معلمان برای کشف احتمالات و یافتن پاسخ برای خود؛ گفتگو با معلمان در مورد هدف عالی‌شان از تدریس؛ کشف معلمان؟ انگیزه طبیعی برای تعامل با همکاران و دانش آموزان؛ کمک به معلمان برای ترسیم طرحی شخصی برای تسلط حرفه ای؛ حمایت از معلمان در طوفان فکری و امتحان روش های جدید برای انجام کارها؛ حفظ نگرش شاد، پرانرژی و مثبت در همه حال؛ همکاری با معلمان برای طراحی و اجرای آزمایش‌های یادگیری مناسب؛ معلمان را قادر می‌سازد تا محیط‌ها و تیم‌های حمایتی بسازند؛ از شوخ طبعی برای کاهش بار استفاده کنند. معلمان را تشویق کنید و به چالش بکشید تا فراتر از کارهایی که به تنهایی انجام می دهند بروند. هر فصل یک نظریه مبتنی بر تحقیق برای پشتیبانی از راهبردهای ارائه شده ارائه می دهد و شامل پیشنهادات و حکایات خاصی است. مدل کوچینگ برانگیزاننده با ترغیب افراد به تمرکز بر کارهایی که به بهترین شکل انجام می دهند، مربیگری را لذت بخش می کند و مکالمات بزرگتر و جامع تری را دعوت می کند تا افراد در مورد کارهای خود در زمینه چیزهای دیگری که به آنها اهمیت می دهند صحبت کنند. با تکیه بر شیوه‌های قوی و مبتنی بر شواهد، مدل مربیگری انگیزشی کمکی را به مربیان ارائه می‌کند که برای رویارویی با چالش‌های افزایش پاسخگویی و انتظارات نیاز دارند. این مدل همچنین می‌تواند توسط مربیان و رهبران در سایر زمینه‌های سازمانی به‌طور مؤثر مورد استفاده قرار گیرد. نقطه قوت-ساختن نقاط قوت فصل 5: پرس و جوی قدردانی فصل 6: تفکر طراحی فصل 7: همسویی با محیط ها فصل 8: مکالمات مربیگری فصل 9: مربی انعکاسی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مربیگری انگیزشی و ثبت نام در برنامه آموزشی مربی خاطره انگیز www.ranchool.com.com.com


There?s a lot of conversation about how to make schools better. Unfortunately, the nature of those conversations often makes things worse. Evocative Coaching: Transforming Schools One Conversation at a Time maps out a way to change that. By taking a teacher-centered, no-fault, strengths-based approach to performance improvement, the Evocative Coaching model generates the motivation and movement that enables teachers and schools to achieve desired outcomes and enhance quality of life. Viewed as a dynamic dance, the model is choreographed in four steps ? Story, Empathy, Inquiry, Design ? which are each laid out in its own chapter with powerful illustrative materials and end-of-chapter discussion questions to prompt further reflection.Bringing together the best research and wisdom in educational leadership and professional coaching, authors Bob and Megan Tschannen-Moran have developed a simple yet profound way of facilitating new conversations in schools through Story Listening, Expressing Empathy, Appreciative Inquiry, and Design Thinking. It?s an iterative process that moves beyond old ways of thinking, doing, and being. It?s an inspirational process that reinvigorates the passion for making schools better, one conversation at a time.This happens when coaches:give teachers our full, undivided attention;accept and meet teachers where they are right now, without making them wrong;ask and trust teachers to take charge of their own learning and growth;make sure teachers are talking more than we are;enable teachers to appreciate the positive value of their own experiences;harness the strengths teachers have to meet challenges and overcome obstacles;reframe difficulties and challenges as opportunities to learn and grow;invite teachers to discover possibilities and find answers for themselves;dialogue with teachers regarding their higher purpose for teaching;uncover teachers? natural impulse to engage with colleagues and students;assist teachers to draw up a personal blueprint for professional mastery;support teachers in brainstorming and trying new ways of doing things;maintain an upbeat, energetic, and positive attitude at all times;collaborate with teachers to design and conduct appropriate learning experiments;enable teachers to build supportive environments and teams;use humor to lighten the load; andinspire and challenge teachers to go beyond what they would do alone.Each chapter provides a research-based theory to support the strategies presented, and includes specific suggestions and anecdotes. The Evocative Coaching model makes coaching enjoyable by getting people to focus on what they do best, and it invites larger, more integral conversations so that people talk about their work in the context of other things they care about. Resting on strong, evidence-based practices, the Evocative Coaching model offers educators the help they need to meet the challenges of increased accountability and expectations. This model can also be used effectively by coaches and leaders in other organizational contexts.Table of Contents:Chapter 1: What Is Evocative Coaching?Chapter 2: Coaching PresenceLoop I: The No-Fault TurnChapter 3: Story ListeningChapter 4: Expressing EmpathyLoop II: The Strengths-Building TurnChapter 5: Appreciative InquiryChapter 6: Design ThinkingChapter 7: Aligning EnvironmentsChapter 8: Coaching ConversationsChapter 9: The Reflective CoachTo learn more about Evocative Coaching and to sign up for the Evocative Coach Training Program, visit www.SchoolTransformation.com.

دانلود کتاب «مربیگری خاطره انگیز: تغییر مدارس در یک مکالمه در یک زمان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید