سایر علوم اجتماعی

مصرف و پروژه جهانی شدن: هژمونی بین المللی و نابودی زمان

Consumption and the Globalization Project: International Hegemony and the Annihilation of Time

دانلود کتاب Consumption and the Globalization Project: International Hegemony and the Annihilation of Time (به فارسی: مصرف و پروژه جهانی شدن: هژمونی بین المللی و نابودی زمان) نوشته شده توسط «Edward A. Comor»


اطلاعات کتاب مصرف و پروژه جهانی شدن: هژمونی بین المللی و نابودی زمان

موضوع اصلی: جامعه، سیاست و فلسفه – علوم اجتماعی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan

نویسنده: Edward A. Comor

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 226

حجم فایل: 1.24 مگابایت

کد کتاب: 0230522246 , 9780230522244

نوبت چاپ: illustrated edition

توضیحات کتاب مصرف و پروژه جهانی شدن: هژمونی بین المللی و نابودی زمان

این مجلدات مصرف کالا را هم به عنوان یک مشکل مداوم برای سرمایه و هم به عنوان یک واسطه پیچیده اقتصاد سیاسی پس از جنگ سرد مورد بررسی قرار می دهد. کومور مصرف را به عنوان یک نقطه گره اصلی اما متناقض در تحولات (بی نظمی) جهان معاصر ارزیابی می کند و استدلال می کند که مصرف سرمایه داری – به عنوان یک نهاد سیاسی، اقتصادی و جامعه شناختی – تلاش ها برای حکومت از طریق رضایت را تسهیل می کند. با این حال، به عنوان یک نتیجه از نفوذ سازنده آن، مصرف همچنین واسطه می شود که چگونه منافع شخصی (به عنوان مثال، دولت آمریکا و مخالفان آن) استراتژی های مطلوب، امکان پذیر و قابل تصور را مفهوم سازی می کنند.


This volumes examines commodity consumption both as an ongoing problem for capital and a complex mediator of the post-Cold War political economy. Comor assesses consumption as a core but contradictory nodal point in contemporary world (dis)order developments arguing that capitalist consumption–as a political, economic and sociological institution–facilitates efforts to rule through consent. However, as a result of its constitutive influence, consumption also mediates how vested interests (e.g., the American state and its opponents) conceptualize desirable, feasible, and imaginable strategies.

دانلود کتاب «مصرف و پروژه جهانی شدن: هژمونی بین المللی و نابودی زمان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید