نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

استراتژی رقابتی: گزینه ها و بازی ها

Competitive Strategy: Options and Games

دانلود کتاب Competitive Strategy: Options and Games (به فارسی: استراتژی رقابتی: گزینه ها و بازی ها) نوشته شده توسط «Benoit Chevalier-Roignant – Lenos Trigeorgis – Avinash K. Dixit»


اطلاعات کتاب استراتژی رقابتی: گزینه ها و بازی ها

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The MIT Press

نویسنده: Benoit Chevalier-Roignant – Lenos Trigeorgis – Avinash K. Dixit

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2011

تعداد صفحه: 520 / 517

حجم فایل: 4.58 مگابایت

کد کتاب: 0262015994 , 9780262015998

توضیحات کتاب استراتژی رقابتی: گزینه ها و بازی ها

مدیران شرکتی که هم با عدم قطعیت استراتژیک و هم با عدم اطمینان بازار مواجه هستند، با یک مبادله کلاسیک بین تعهد و انعطاف پذیری روبرو می شوند. آن‌ها می‌توانند امروز با سرمایه‌گذاری کلان ادعایی داشته باشند و بر رفتار رقبای خود تأثیر بگذارند. یا می توانند برای جلوگیری از عواقب نامطلوب بازار فردا رویکرد «صبر کن و ببین» را در پیش بگیرند. در استراتژی رقابتی، Benoit Chevalier-Roignant و Lenos Trigeorgis یک الگوی نوظهور را توصیف می‌کنند که می‌تواند تعهد و انعطاف‌پذیری را کمیت و متعادل کند، «بازی‌های گزینه‌ای»، که توسط آن می‌توان رویکردهای تصمیم‌گیری گزینه‌های واقعی و نظریه بازی را با هم ترکیب کرد. نویسندگان ابتدا مفاهیم و ابزارهای پیش‌نیاز از نظریه بازی‌های پایه، سازمان‌دهی صنعتی، و تجزیه و تحلیل گزینه‌های واقعی را مورد بحث قرار می‌دهند و مطالب و ایده‌های مهم را در یک چارچوب یکپارچه گرد هم می‌آورند. آنها سپس رویکرد جدید را در زمان گسسته و بعداً در زمان پیوسته ارائه می‌کنند، که با بلوک‌های سازنده ایده‌ها و ابزارهای اساسی شروع می‌شود و در تحلیل‌های نظری غنی‌تر به اوج می‌رسد. ارائه آنها از بازی های گزینه ای با زمان پیوسته اولین پوشش سیستماتیک موضوع است و شکاف قابل توجهی را در ادبیات موجود پر می کند. استراتژی رقابتی یک رویکرد دقیق و در عین حال عملی و شهودی برای تدوین استراتژی ارائه می دهد. این پژوهش در زمینه‌های استراتژی، اقتصاد و امور مالی را به گونه‌ای ترکیب می‌کند که برای خوانندگانی که لزوماً در زمینه‌های مختلف درگیر متخصص نیستند، قابل دسترسی باشد. این کتاب مورد توجه محققان، دانشجویان و مدیران مجرب آموزش دیده آکادمیک خواهد بود که علاقه مند به استفاده از این ایده ها هستند.


Corporate managers who face both strategic uncertainty and market uncertainty confront a classic trade-off between commitment and flexibility. They can stake a claim by making a large capital investment today, influencing their rivals’ behavior; or they can take a ”wait and see” approach to avoid adverse market consequences tomorrow. In Competitive Strategy, Benoit Chevalier-Roignant and Lenos Trigeorgis describe an emerging paradigm that can quantify and balance commitment and flexibility, ”option games,” by which the decision-making approaches of real options and game theory can be combined. The authors first discuss prerequisite concepts and tools from basic game theory, industrial organization, and real options analysis, bringing important materials and ideas together into a unified framework. They then present the new approach in discrete time and later in continuous time, beginning with the building blocks of the basic ideas and tools and culminating in richer theoretical analyses. Their presentation of continuous-time option games is the first systematic coverage of the topic and fills a significant gap in the existing literature. Competitive Strategy provides a rigorous yet pragmatic and intuitive approach to strategy formulation. It synthesizes research in the areas of strategy, economics, and finance in a way that is accessible to readers not necessarily expert in the various fields involved. The book will be of interest to scholars, students, and academically trained practicing managers interested in applying these ideas.

دانلود کتاب «استراتژی رقابتی: گزینه ها و بازی ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید